LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Linn - 16 maj 2012 06:06

Vill bara tipsa om en grym app som heter pixlr-o-matic. Fotra man redigerar blir jätte snygga! Idag är de alltså onsdag. Mitten av veckan och också dan före kristi himmelfärdsdag.Vet fortfarnde inte vi ska hitta på. Blir väl som vanligt.Nu måste jag sluta!

 

Av Linn - 15 maj 2012 18:19

Som Tyra sa så har jag tagit lite bider. Eller vissa har pappa tagit men de gör ingeting. Jag har inte så mycket att skriva om. Vi hr bara en äx och de är att läsa i 30 min. Inte särskilt speciellt. Men ni får bilder. Tetade att göra en kvadrat med olika saker,Tycker ni de blev bra?

                                         

Av Linn - 15 maj 2012 17:38

Tja bloggen! Min tur att blogga,ÄNTLIGEN! Matte vill aldrig ge datorn till mig,taskigt! I vilket fall har jag varit med dagmatte idag. Vi tog en långtur på ungefär två timmar. Kul! När mtte kom hem var de mellis(för henne) och sen ut och träna. Vi har ett rätt så tajt träningstema. Idag var de lydnadsträning. Som vanligt strålar jag! De är roligast att springa! Matte har tagit lte bilder. Ni får de på migg och mtte får visa ´resten själv,NJUT av mig!

           

Av Linn - 15 maj 2012 14:04

Imon är sista dagen i skolan. Bara för veckan men en fyra dagars helg har ju aldrig skadat. Har faktiskt ingen ide om vad vi ksa göra. Känns lite konstigt att sitta och längta när man inte vet vad man längtar till.

Vad tänker ni göra under helgen?

Men idag har vi haft de vanliga,engelska,svenska,matte och SO.Igår hade vi ingen svenska. Är så glad att Lotta är tillbaks. Nu är dessutom allt klart inför elevens val. Jag är i skoltidningen med bland många andra Kayo.Längtar så efter elevens val!

 

Snart dags att gå ut och träna!

Av Linn - 15 maj 2012 06:17

Bara 19 daar tills jag är 11 år. Gud vad jag längtar! 19 dagar är mycket men för mig känns de jättenära,de varju ett helt år sen de hände sist. Jag fick pesenter och tårta. Jag fyler år på en lördag. Såklart ska  mamma padla kajak just på min födelsedag.I vilket fal ska jag börja spara till en dator. Helst en mac.Nu måste jag sluta!

Apple MacBook Pro (MD313S/A)


Av Linn - 14 maj 2012 19:32

Är helt sut efter simpasset. Pappa ska börja med maten snart. Jag r så avundsjuk på vissa. Alla snygga kläder passar inte mig. Kolla in denna snygga tröja!

 

Eller varför inte ett par snygga shorts!

   

Båda från :http://www.fokiwa.se/

Och båda självklart för stora för mig,asså jag bli galen! Kan de inte finnas snygga kläder för tioårngar,SERIÖST!

Och här kommer resten av all akläder jag gillar därifrån!

               

Visst är de snygga allt!

Allt från samma ställe(se länk högre upp).


Av Linn - 14 maj 2012 15:05

När jag och Tyra tränade passade jag på att ta lite bilder. Vissa blev riktigt bra tycker jag. Jag har forvånansvärt nog också hunnit gå en promenad med henne. De tog ungefär en kvart att gå eftersom jag tränade en halvtimme ungefär. Jag tränade som sagt inomhus idag för att de blåser jättemycket ute. Ska nog göra några läxor nu. Har historieläxa till imorgon.Hej så länge!

                         

Av Linn - 14 maj 2012 14:10

Sitter med mjölk och flingor i handen. Ska alldeles starx gå ut och gträna med Tyra. Måndagr har ju jag simning på så när de är klart ska jag vila och sen gå hem till pappa och sätta mig vi den datorn. Från början hade jag tänkt träna inne men jag står fast vi de.Från början tänkte jag mig utställning men tror faktikst att vi ksa köra lite klickerträning. Längesen sist. Får kankse öra några klick så sötnosen kommer igång. Love u bloggen!

         

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards