LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under september 2012

Av Linn - 26 september 2012 07:21

Hej!

Bloggar lite snabbt nu för snart är det dags att åka till skolan. Idag är det onsdag, det blir iaf ingen idrott idag för att vår lärare simmar med treorna så det är inte så roligt. Men det är väl bara att stå ut. Vi har ju många andra roliga lektioner.Vi ska bl.a arbeta med våra egna stormakter.Tycker verkligen att det ska bli roligt. SEn ska vi arbeta med "fördjupning" i NO.Ja,hejdå blpoggar efter skolan!

 

Av Linn - 25 september 2012 14:27

Tror faktiskt att jag är pågång att få influensan eller vad annars?

Har haft huvudvärk senaste veckan, har blivit mycket värre de senaste två dagarna. Dessutom får jag magkramp då och då.Det kan visserligen bero på annat men det är liksom inte vanligt att bli nervös över handboll som jag faktikst tycker är kul.Iaf så har det kännsts bra idag.Ingen huvudvärk senss imorse då jag verkligen fick ont.Hae faktikst just tagit alvedon, gfickk så jätteont i hivudet och nu börjar jag faktikst få ont i magen.Iaf ska nog sluta skriva om det för jag verkar ju få det!Nu till vad jag gjort.Vi hade syslöjd som vanligt och nästan vanlig svenska.Ingen matte,vi åt lunch jättetifdigt så vi kunde åka till simhallen.Jätteroligt att simma!Var inte så mycket mer utum 150 m bröst och 25m rygg.INget svårt alls,det vi fick i fyran var ju svårare.Aja,strunt samma.

 

Av Linn - 25 september 2012 07:11

I söndags dog söta Camaro.

Vid morgonfodringen så mådde han inte så bra så personalen ringde vetrenären och precis efter samtalet så dog Camro stillsamt i sin box. Man tror att anledning är ett brustet blodkärl.Camro har varit en jättefin häst,han provade alltid sina ryttare men när man gjort det var han trogen sin ryttare.Därför hade värmdö stängt söndan. Vi kommer alla sakna Camaro!

Artikeln: http://www7.idrottonline.se/VarmdoRK-Ridsport/Nyheter/Nyheterridskolan/TrakigtmeddelandefranRidskolan/

 

Av Linn - 24 september 2012 14:45

Idag när jag kom till skolan stog det FE på schema.Ja, det stod bara FE.Vi undrade såklart vad det betydde och vi gissade lite.Blev ganska vilda gissnaingar om jag ska säga så.Här är några:

  • Fruktansvärda elever
  • Fula elefanter
  • Fantastiska ekorrar(kom på nu)
  • Farlig el
  • Farligt elavfall(okej,den var bäst!)
  • Funkiga Enmansbilar(kom på nu!

Okej,nu vet lla som är allmänbildade(inte vi!!!) att FE betyder järn.Okej men sen när blev Järn ett skolämne dte hoppas jag ni inte vet för då ligger vi verkligen efter!Iaf så utom det har vi börjat med våra egna länder på SOn.Det är lite fantasifulla(bara vegetariener tilllåts) och lite barbariska(som sporter där man ska döda hästar) men alla tycker det är  kul!Sen har vi haft Matte och engelska.Som vanligt alltså!

   

Av Linn - 24 september 2012 06:21

 

 

Har nog aldrig sett en gulligare tiger unge!

Av Linn - 23 september 2012 15:20

Hei,har kommit hem från Forum.Blev inte så mycket shopping egentligen.Vi var på bibloteket åt fika sen drog vi till Cubus köpte ett par snygga jeans och en vit kofta och det bästa,sen så gick vi till bokhandeln och jag köpte en bok.Har börjat läsa lite och den är underbar.Iaf slka åka till simningen om en timme.Hej så länge!

   

Av Linn - 23 september 2012 07:17

Hej,hejIdag är det söndag,sista lediga dan sen börjar det om igen.Me som jag sa igår måste vi åka till Forum idag och fixa det där HM och Cubus grejsiomojsen.Ja,filippa skulle ha en klänning och en tröja från HM och jag skulle också ha en tröja därifrån sen ska jag skaffa ett pra byxor från cubus och kanske en kofta.De var iaf dagens planer,ikväll blir det siming,yeah!

Fin bild på mig och min älskade syskon!

 

Av Linn - 22 september 2012 16:08

Japp,det blev bara Hollister men det gör inget!

Jag köpte ett par byxor.Jättesnygga,svarta med blå och rosa blommor och tillsammans med den grymt coola stickade tröjan kmmer det bli den grymaste looken ever.Tröjan är randig i svart och mörkblå,ska bär linne under den hade jag tänkt.Iaf,här har ni dem!

             

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards