LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Linn - 14 september 2012 19:04

Hej svejs!

Har just varit på längre promenad med Tyra. Jättemysigt och skönt!Iaf så har vi varit i Sickla och ätit på Mcdonalds i önskan från min lillebrorSen köpte vi en pinjata till hans kalas imorn.Han fyllde år i Juni men fick inget kalas så han får det nu istället.SEn blev det nya gympaskor,igen!Iaf så bakar mamma just nu,tårta till Davids kalas och till mormor som fyllde i torsdags.Jag komme rmissa kalset eftersom jag är på agilty,precis prick kl.14 Bra egentligen,blir så mycket liv om Tyra är med!Och så företsen såg jag en rosa bil. Det var lite udda eftersom man inte alltid ser rosa bilar.Rosa bilar(ibland knallrosa hus också)brukar alltid påminna mig om Barbie av nån anledning.Alltså tänker jag:Värsta barbiebilen!

   


Av Linn - 14 september 2012 15:28

Sitter med min lilla TYra i knäet.Har just ätit mellis.

Tog lite varm chocklad, har ju regnat hela dagen,usch!Iaf så har vi haft 35 min idrott,lite svenska(blev mest matte,haha,arbeta för snabbt!)och engelska och självklart musik. På svesnkan jobbade jag och A(kille i min klass,skriver bara första bokstaven,vi sitter bredvid varandra)klart i det kapirl vbi höll på med så vi fick göra vad vi ville,jag jobbade matte men stackars A(DET ÄR INTE SYND OM HONOM!)kunde inte jobba mer i matten så han fick störa F och J istället(likadant här!)inte snällt mot F och J!Iaf,bye bye!

     

Av Linn - 14 september 2012 06:58

 

 

Gud vilken söt vovve!Visserligen är TYra den finaste men denna ä ju bara för bedårande!

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards