LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Linn - 15 september 2012 19:30

Mormors tårta med brownie och hallonmouse!GOTT!!!  

Bloggar när imorn!

   

Av Linn - 15 september 2012 16:30

Har just kommit hem från agiltyn.Gud va bra det gick.Vi hoppade lite och ränade slalom.Slalomen gick riktigt bra!Anna säger att inom ett år kan jag och Tyra tävla.Känns jättebra att höra det från en instruktör.Iaf så hoppade vi en bana.Så här gick den.

  • hopp
  • platt tunnel
  • sväng
  • rund tunnel
  • långhopp
  • Ahinder
  • Stor sväng
  • slalom
  • däck
  • hopp
  • böjdtunnel
  • oxer

Det gick super bra,här är en otydlig ild på banan.HUnden och tjejen är Anna och hennes jättesöta vovve.

 

Av Linn - 15 september 2012 12:45

Hej svejs!

Iadg fick jag Casper.Började faktiskt tro att jag vuxit ur honom när jag inte haft honom på ett år. Iaf red vi ut.Det var tävlingar idag så det var ganska fullt.Alla hästar som tävlade var jättefin.Iaf fick vi trava lite i sanden gå slalom och mass grejor.När vi red slalom runt träden klämde jag mitt knä lite gran.Om jag sitter still och sen gör på mig så gör ont.Snart ska jag gå till TYras agilty så puss på er!

 

Av Linn - 15 september 2012 08:21

Idag tror jag att det är utteritt på ridningen,jag fröbereeder mig för det iaf.Jag hoppas att jag får benjamin men jag tror nog att det är större chans att jag får Bell.Det var längesen jag hade Rufus eller jubenita.Bloggar nog inte så mycket eftersom jag bara kommer äta lunch och sen dra till brukshundklubben.Kankse ett tidsinställt när jag kommer hem från agiltyn!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards