LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under februari 2012

Av Linn - 26 februari 2012 07:28

Klockan åtta åker vi till mamma för att packa. Vi åker nio.Vet inte om jag kommer kunna blogga i veckan. Jag hoppas det men även om vi har internet så kommer jag bara kunna blogga max 2 gånger per dag och knappt det. Me jag har ju självklart med kameran dit så det är ingen fara.Kan inte bloggamer måste äta upp min frukost.Ciao(eller Tjao)!

 

Av Linn - 25 februari 2012 17:42

Har just bowlt på wii mwd rete av familjen. Gick bra vann en omgång med 193 poöng. Nice! Har varit hos mmma och packat. Fattar inte att jag inte hann klart på 2 timmar! Hur lång tid ka det ta liksom! Fast jag ar ju tvungen och smaka på de nybackta bullarna!xDTänk att vi åker imorn.Desto mer mamma berättar desto mer sugen blir jag. Snart dags för hamburgare! Som vanligt tar det här evigheter.Fast juste, det märker ju inte ni!Bloggar senare. Förhoppningsvis innan mello.Tjao eller hur det nu stavas!

 

Bild från Turkiet 2009...

 

Av Linn - 25 februari 2012 13:16

Fick Benji idag. Hurra! Fast är inte förvånade, jag var den nda som önskade honom!Missar nästa lektion.  Fast man får väl leva med det,vi ska ju ha så mycke skoj i veckan. Tror jag längtar ihjäl! KOmmer nog inte kunna sov ikväll,vänta,jo det kommer jag,det är melodifestivalen och jag kan inte vara uppe hel programmet så det kommer nopg inte vara så svårt!  Benji var hett idg! Vi skulle arbeta med galoppfattningar och det var inte lätt med hinom kan jag säga. Han är svår att få galoppera men när han väl är igång är han som en raket.  Lyckades inte perfekt så djag har haft bättre lektioner. Jaja, kommer ng inte kunna blogga så mycket under resten av veckan. Hoppas vi har internet på mammas dator! Ja, nu kan jag inte blogga. Måste till mamma och packa. Tjao eller Ciao! Hur stavar an det?

 

Av Linn - 25 februari 2012 07:21

Första morgonen på mitt sportlov. Känns nte så specielllt men man vet ju om vad som kommer.Pappa ska rong mamma sen. Eller om inte han gör det gör jag det! Jag vill åka till mamma och packa. Vi åker ju imorn. Det är första gången tyra är i "fjällen".I vilket fall hejdå. Vet inte om jag hinnre blogga innn ridningen. Ciao!

 

Av Linn - 24 februari 2012 16:01

 Jag vet att det blev en dum rubrik. Hade inte så mycke ider! I viket fall är det skönt att ha varit i skolan. Det är alltid jobbigt första dagen och eftersom det är en vecka kvr till nästa gång så är et skönt. Som ni märker i den där meningen har vi sportlov nu! HURRA!På söndag far vi iväg. Branäs här kommer vi! Hade konstig gympalektion idag. Vi lekte borgen. Har aldrig lekt det förut. Fast det var mer kaos än kul. Alla så att alla fuskde liksom. Det funkade inte! Ha detb bra. Bloggar senare. Det är fredagsmys snart!

   


Av Linn - 24 februari 2012 07:08

Vet inte om jag ska gå till skolan eller inte. Faktiskt ingen aning. Fast det märker ni ju. Vill nog inte sitta ensam hemma en dag till. Ochh man kan ju alltid gå he ifall man känner sig illa. Det känns ganska skönt att veta det. I vilket fall så åker vi till Branäs på söndag. Vi ska åka massa skidor.Hurra Kan inte blogga er nu. Ciao!

 

Av Linn - 23 februari 2012 15:56

Iorgon går jag till skolan. Känner mig bättre och om jag inte bir sämre under natten. Jag vill ju tillbaks till skolan. Mest för att vi har träslöjd men ändå. Har faktiskt bloggat bra idag. det har visserligen varit korta inlägg men det räknas väl!?Fast jag har haft urdålig statistik.2 personer,2! Jaja,bloggar mer ikväll!Ciao!

 

Av Linn - 23 februari 2012 13:03

Matte. Inge roligt alls! Me jag måste. Jag tycker verkligen det är tråkigt! Fast jag är ju duktig!Híhi!an vill ju inte skryta men jag är faktiskt bra på många saker jag hatar. Jag hatar både matte och engelska och som sagt är jag bra på båda sakerna. Mr faktiskt lite bättre.:)Ciao bloggläasare!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards