LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn - 30 augusti 2012 07:29

NU gtar jag en kort bloggpaus.Har ingen lust att blogga och då blir det bara fel så 2-3 dagar struntar jag i bloggen,ok?

Av Linn - 29 augusti 2012 15:54

mumsat i mig lite mellis.

Hade tänkt blogga om min dag nu efter promenaden med min älskling.Hoppas det inte regnar ikväll för vi ska på agiltykurs.Jag hoppas verklign att det går bra men så länge jag litar på Tyra så kommer det de!Iaf så har vi haft ganska många ämnen idag.Vi slutade tjugo i tre,ganska sent för oss som slutar vi halv tre i vanliga fall.Men vi har haft läsning,gympa,SO,svenska och en 40 minuters jobba med vad man vill lektion.På svenska gjorde vi ett stavningtest,jag hoppas verkligen det blev bra men jag gjorde som alltid så gott jag kan.Nu ska jag sitta vid datan och sen kanske jag ska läsa lite!

       


Av Linn - 29 augusti 2012 15:06

Har varit lång dag i skolan så nu ska jag gå ut med Tyra,bloggar från mobilen nu men när jag kommer tilbaks bloggar jag!

Av Linn - 29 augusti 2012 07:22

God morgon på er!

Idag är det alltså onsdag,och jag går i skolan som vanligt alltså.Snart är det dags att åka så nu får jag skynda mig,lovar att jag ska blogga  när jag kommer hem frå skolan.Vi slutar tyvär inte lika tidigt som igår men yack och lov slutar vi iaf.Puss på er nu!

 

Av Linn - 28 augusti 2012 14:46

  Godmorgon alla fina bloggläsare!  

Är stressigt just nu p.g.a att jag sov lite väll länge plus att jag skulle platta håret.Bloggar efter skolan!

Av Linn - 28 augusti 2012 14:26

Hemma från skolan nu!

Har varit ute med Tyra,vi lsutade ett idag menjag fick ändå springa till bussen,kan ju bero på att gympan slutade kl 13 och ja,byta om tar sinntid om ni förstår vad jag menar med de orden.I skrivande stund har jag nyligen satt på mig en mjuk stickad tröja,är verkligen kallt,detta var en ovanligt tunn tröja så ska nog byta om till något lite varmare ändå.Ja,och är ganska sugen på en riktig macka,har bara ätit lite knäckebröd.Hej,hej så länge!

Liten dålig mobilbild så länge!

 

Av Linn - 27 augusti 2012 20:02

Godnatt bloggen!

Av Linn - 27 augusti 2012 15:47

Idag slutade vi ganska tidigt så då kan man ju fråga sig varför jag inte bloggat föräns nu men jag har gjort lite saker,gått ut med tyra t.ex.I skolan hade vi tydligen sovmorgon.Måste missat det!Men vi hade SO,matte,engelska och tja,läsning för man kan nog inte kalla det svenska.Imorn är det skolfoto,hjälp får höra detta i sista minuten!Hade tänkt platt håret.I vilket fall så skriver jag i min snygga skolkalender just nu,kan va bra att ha så man kommer igår läxor.Just det,nu ska jag faktiskt sätta mig med mina läxor så hej svejs!

Fula mobilbilder idag,använder inte den bra datorn med webbkamera,iaf är dte min  skolkalender!

   


Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards