LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Linn - 3 augusti 2012 20:40

Min nya tröja!

Av Linn - 3 augusti 2012 20:19

Nu är jag proppmätt!!!!!!
Idag åt vi på mamma rosa. En hyfsad restaurang. Jat åt pizza buffe. Innan middan gick vi runt i staden. Mina syskon köpte ett par jättesöta bakelser i trä och jg köpte en tröja för 99kr. Ska ta bild och lägga upp på bloggen sen. Nu måste jag sluta!

Av Linn - 3 augusti 2012 15:14

Nu är vi påväg hem.
Det blev ingen frisbegolf för tydligen skulle man ha med sin egen frisbe som vi såklart inte hade med oss. Banan var fin men öde precis som resten av den lilla staden. Men vi åkte vidare(efter en liten lunch) till paradisverkstan. Där säljer det handgjorda keramiksaker. Verkligen fina grejer där! Vi åt på deras fik och köpte en ljusstake och två fina vaser. Vi köpte också en födelsedagspresent. Nu ska vi hem och bada. Ska bli skönt i den här värmen!

Av Linn - 3 augusti 2012 10:55

Imorn åker vi.
Idag är alltså sista dan. Nu ska vi åka till mörby långa och spela frisbeegolf. Det ska bli kul! Sen ska pappa åka och kolla på krukor. Vi får göra allt kul idag för imorn ska vi bara packa och städa hela dan. Jag hoppas vi verkligen att vi ska hinna bada i poolen sista dag innan vi åker. Jag saknar Tyra och Mamma så det ska bli skönt att komma hem. På söndag blir det kalas. Min farmors bror fyller år. Nu måste jag sluta!

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards