LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Linn - 19 augusti 2012 20:43

Mmm,gott!

Av Linn - 19 augusti 2012 19:33

Jag tänkte berätta lite om dan nu så vi startar från början....

Det allra första vi gjorde var att värma upp,vi fick gå ett varv och alla sa en övning.SEn hoppa vi in vatnnet och träna vändingar,bröstsim och andra simgrejsimmojser.SEn efter lunch var vi ute.Vi gick bara en bit bort till en ö där vi bada.Jag och Johanna var först i!Fast hon vann vailängsttävligen!  Sen va vi ute lite mer,och lite mer och...

Ja iaf när vi kom in körde vi styrketräningspass.Mycket roligare än jag trodde men det var ändå himla jobbigt!Sen i i vattnetr och ett nytt simpass.Vi träna fjärilsim(som jag inte kan!  )!Det gick bra och  nu kan jag ett nybörjar fjärlissim iaf.Haha,nöjd med mig själv e jag iaf!  SEn hade vi lagkamp,fett kul!!!!!!!

Vi fick göra vanliga simsätt men också ubåten(crawl med en fot i luften,svårt!),tarzansim(crawl med hakan över vattnet,lätt!) och kycklingen(crawl fast med händerna i armhållan.jobbigt!!!!) och jag har säkert glömt nåt men struntsamma!!!!Nu ska jag läsa lite!Läsesugen,har lite böcker från loppisen!Sen ska jag äta den tårta som det andra fick igår på mammas födelsedag!

  Grattis i efterskott mammisen!!!  

Nu ska jag göra det jag sa att jag skulle göra!!!

       

Av Linn - 19 augusti 2012 07:34

Går fortfarande runt i filt men det gör inte så mycet.Ska äta frukost snart och packa väskan.Ska göra den lite midre idag så att jag faktiskt kann få in den i ett skåp.Haha,den stora hade jag lite problem med!Idag blir det styrketräning iaf,vi kanske gör det på morgonen idag.Igår hann vi ju inte.Åh,har ont i nacken,från igår såklart!!!!

Igår kväll var jag jättetrött.Pappa fick bära mig till sängen där jag somnade supersnabbt!!I vilket fall bjuder jag på lite bilder!

     

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards