LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Linn - 27 augusti 2012 20:02

Godnatt bloggen!

Av Linn - 27 augusti 2012 15:47

Idag slutade vi ganska tidigt så då kan man ju fråga sig varför jag inte bloggat föräns nu men jag har gjort lite saker,gått ut med tyra t.ex.I skolan hade vi tydligen sovmorgon.Måste missat det!Men vi hade SO,matte,engelska och tja,läsning för man kan nog inte kalla det svenska.Imorn är det skolfoto,hjälp får höra detta i sista minuten!Hade tänkt platt håret.I vilket fall så skriver jag i min snygga skolkalender just nu,kan va bra att ha så man kommer igår läxor.Just det,nu ska jag faktiskt sätta mig med mina läxor så hej svejs!

Fula mobilbilder idag,använder inte den bra datorn med webbkamera,iaf är dte min  skolkalender!

   


Av Linn - 27 augusti 2012 07:17

Konstig rubrik men jag har på mig min tröja som har en stor tiger på så kanske inte så konstigt.Nu börjr ju skolan igen,alltså snart dags att gå till skolan.Blev inte så mycket bloggning igår,jag vet.Vi tränade crawl på simningen,inget mer speciellt än det.Japp,undrar om vi har idrott idag.Måste ändå ha med mig gympapåsen eftersom jag byter mellan mamma och pappa idag.Ciao då!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards