LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under juni 2012

Av Linn - 30 juni 2012 19:12

Hello!Whats your name?

Just joking look on the pictures!

                                                                                



Av Linn - 30 juni 2012 18:16

Hej bloggen!

Känns lite konstigt men ändå så skönt att äntligen vara i det land därman verkligen känner sig som hemma!Har haft en underbar(även helt hemsk!)med mycket sol,bad,restauranger och lite spyor!Jag att vi råkade ut för dålig mat nästa sista natten känns lite dumt då vi fick spendera vår sista dag sittandes inomhus.Jaja.allting går inte alltid som planerat!Det har gått väldigt fort!Har det verkligen gått en vecka,redan?

Härligt att va hemma och få sova i MIN egen säng!Tyvär får jg inte träffa verken Tyra eller mamma förän imorn!N får ni en bild dom pappa tagit medans jag laddar upp alla bilder och skriver ett inlägg om alla mina dagar.Det kommer ta sin lilla tid!Mina egna bilder kommer självklart imorn!

 


Av Linn - 22 juni 2012 19:44

Ledsen för uppdateringen!

Har tagit lugnt nu innan deet bär av till Mallorca.Gud va det pirrar!Upp vid fyra inatt och sen är det bara att åka till arlanda!Fattar inte hur jag orkar men jag kommer ju få vara i exotiskt värme i Mallorca undr en hel vecka.

Poolen väntar!Ikväll kommer jag ointe kunna sova,det kan jag säga.Några timmars sömn är inte mycket!Men tyvär kan jag inte blogga i mallorca.Men jag ska ta med kamerabn så ni får bilder när jag är tillbaks,och kanske ä och annan video!Nu måste jag sluta,måste åka hem till pappa och ta hand om det allra,allra sista!Ses om en vecka!

 

Hejdå,kommer sakna er fast det bara är en enda,liten och fjutig vecka!

Av Linn - 21 juni 2012 11:19

Tyra ligger och sover ocg då undrar jag om jag borde sova?

Liksom hur skulle det se ut om det var vi människor aom sovc på dagarna.Förmodligen knasigt men eftersom alla skulle sova skulle ingen se.Fast det är ju precis som nattdjuren.De sover ju på dagarna men ändå.De är svårt att föreställa isg att vi sov på ljusa dan,eller är det bara jag?ser lite på ana ginas show från 2010.Är på avsnitt sex eftersom jag kör från ett.Nu kommer resten hem så hejdå,dags att se var det är med david!

 

Av Linn - 21 juni 2012 08:19

Hej alla bloggläsare!

Känner för ett morgondopp men vet inte hur jsag ska göra.David ska till läkarn för hans utslag har inte gått över.Det är inte rödahund,inte mässlingen och inte nässelfeber.Ingenb vet vad det e!Men jag hoppas jag får cykla ner och bara ta ett snabbt dopp.Då sätter jag på mig bikini under och tar med mkig handuk och trosor.Kanske vattenflaska!Tar alltid med mig vattenflaska.Ser redan ut att va 20 grader i skuggan så det kommer bli skönt!Här kommer bilder från igår!

         

Av Linn - 20 juni 2012 19:03

Hej bloggen!

Har kommit hem från city nu för en stund sen.Har fått i mig en liten midag också.Sen har jag satt mig och fotat alla böcker jag köpte..eller...tja bara fyra.Är rktigt nöjd med köpet i vilket fall.Här är de:

  • Bröllopsfixarens dotter "Amors pilar"
  • Bröllopsfixarens dotter "Följa dina drömmar"
  • Äventyrsveckan
  • Mycket mer än så

Tror att jag valr riktigt bar böcker!Den sista boken fick jag av mormor.Alltså,presentkortet täckte inte den.Men nu har jag väldigt mycke att läsa.Men det blir bra med pockets i väskan för de är så lätta!Perfekt!Kommer ägna hela sommarn åt att läsa.Det ska bli så skönt att åka till Mallorca!Vi åker på Lördag.Dags att packa väskan snart!Men här får niu lite bilder!

                     

Av Linn - 20 juni 2012 14:37

Kom hem från bastusjön för en stund sen.

Det var två skolklasser där på slutet så det blev lite fullt.Efter en stund gick vi.Jag och David badade en gång.Det var mycke kallare i vattnet och därför gick vi efter en stund.Vi gick även och köpte fika innan vi körde ditt.Det blev nåra festisar och ett paket kex plus ett föråd av drömmar som kommer räcka flera år.Ikväll ska vi åka och köpa böcker jag och mormor.Jag fick ju ett presentkort på 400 kr på akademi bokhandeln av henne.Vet inte riktigt vad jag ska ha utom "Amors pilar" fortsättningen på "Öppna ditt hjärta".Nu måste jag sluta men först sp måste ni se den här!

Av Linn - 20 juni 2012 11:23

KOm hem från bastusjön för en stund sen.

Nu har vi ätit en liten och snabb lunch för nu ska vi åka till bastusjön igen.Vattnet var jätteskönt.Förtsa riktiga döpet.Jag doppad emig två gånger.Det var väldigt få där men jag kan tänka mig att det kommer mer nu på eftermiddan.Nu måste jag gå,här kommer lite bilder!

                                           


PS.Tog bilder på min cykle men de kommer senare!

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards