LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under juni 2012

Av Linn - 6 juni 2012 16:01

NU är vi hemma.Vi hae egentligen varit hemma sen kl.14 men jag har varit ute i trädgården och tjänat pengar.Jag har hjälpt mamma röja undan efter en storm vi hade i vintras.En jättestor gren,tjock som en stam har ramlat ner och jag har hjälpt till att fylla 4 säckar och lite till.Mamma harcsagt att om jag följer med till tippen imorn får jag 100 kr!



På sven harrys hade vi jättetrevligt.De fanns riktigt fina målningar och dev ett jättefint hus.Utanpå att de dekorat med samma mässing som finns på tio kronnan.Ganska coolt va?!Denn guiddade turen var jag lite för stor för.Den leddes faktiskt av Sven harry själv som har donerat museet och sin konstsamling.Han är en miljonär eftersom huset kostat typ 140 miljoner.Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem och så grillar vi och efter de så åker hela familjen på hundkurs!

   

Av Linn - 6 juni 2012 09:27

Är med på veckans blogg på den är roliga lilla bloggen:http://bellcar.bloggplatsen.se/ 

Besök gärna bloggen med hästen som bloggar!



Idag ska vi alltså till Sven harrys konstmuseum.Ska bli jätteroligt.Mamma har varit där så nu ska vi gå på en familjevisning.Jag sitter i bvilket fall fortfarande med pjyamas så de är väl ett tag tills vi åker iväg till city.Innan vi åker måste jag ändå gå ut med Tyra.Kommer blogga när jag kommit hem eller så.Men jag vet inte när jag kommer hem så...HEJDÅ!

Bjuder på en ful bild!

 



Av Linn - 5 juni 2012 18:18

Imorn är de sveriges nationaldag.Vi ska på konstmuseum.Sven harrys och sen på kvällen är de hundkurs.De är hundkurs på söndag också.De brukar vara så när de inte varit på flera veckor.Hoppas att vädret blir litw bättre iallafall tills dess.De har ju varit sånt förskräckligt väder i Stockholm nu ett tag.Hoppas verkligen den bättrar sig!

 

Av Linn - 5 juni 2012 14:15

Idag slutade vi skolan 13.30.Jätteroligt men jag kom hem lika sent eftersom bussen fortfarande går samma tid!:PVi såg på en engelsk film utan text sista lektionen.De var så vi skulle lära oss att höra engelska.De var en helt okej lejon film.Fattar inte hur de fått lejonen(inte animerat!)att göra som de vill.Sen hade vi SO,matte och engelska och mer har vi inte hunnit med i skolan idag.Jag och Nea skulle lekt men vi kunde inte så frågar på söndag istället!

 

Av Linn - 4 juni 2012 15:30

Idag är sista simträningen åtminstone för mig.Nästa vecka har jag avslutning fem och kommer tyvär inte hinna med att simma.De är jättesynd men de är så livet är här i världen!Så jag får njuta va träningen och säga adjö eftersom vi inte ses igen!

 


I skolan har vi haft nästan de vanliga.SO och idrott som vanligt men resten av lektionerna då vi borde haft svenska och matte hade vi teknik.Vi har ju ett projekt då vi bygger hus och de msåte bli klart som så mycket annat.Sp de är de jag har arbetat med och de blev ju väldigt bra till sist!På idrotten sprang vi runt långsjön(en sjö).De var meningen att vi skulle springa så snabbt som möjligt.Jag sprang på 9.05.Är faktikst nöjde eftersom jag trodde de skulle ta över en kvart men de tog under tio minuter.Aja hejdå!Får se om jag orkar blogga efter simningen.

 

Av Linn - 4 juni 2012 06:28

Nu är de tillbaks till skolan efter en lång och rolig helg.Önsar att helgen aldrig tog slut men någon gång måste den ju de så lika bra att den tar slut nu på direkten.Just nu äter jag frukost.Annrs kommer jag inte överleva den fruktade måndagen!Måndagar är verkloigen hemska!

 

Av Linn - 3 juni 2012 19:27

Idag har de varit riktigt dålig uppdatering men ett riktigt lyckat kalas!Vi hade jättekul på kalaset.Jag vågade gå hela banan även om de första jag tänkte när jag startade banan var "Vi hoppar av så fort man kan,detta är så läskigt!".Fast i sluter ramlade jag och "råkade" åka lite linbana.Man allt löst sig och jag fick massor av presenter:

  • arbamnd rosa
  • 2 armband turkos
  • 100 kr
  • Hela serien hungerspelen
  • Öppna ditt hjärta
  • anteckningsbok
  • linne
  • halsband
  • penna
  • nagellack
  • läppglans
  • håll i öronen

Har inga bilder så ni får istället en liten annan bild som passar!

 


Sen när jag kom hem blev de en utsökt midag med familjen och då fick jag ett presentkort på academibokhandeln på 400 kr plus ett schackbräde.SEn blev det en mumsig efterät!Och nu ska jag måla naglarna med mitt nya nagelack!

 

Av Linn - 3 juni 2012 06:46

Idg är de söndag och även dagen för mitt kalas.Vid tolv ska vi hämta våran beställda tårta.De kallar tårtan operatårt.Prinssestårta med sylt emellan.Ska vbli så poligt!Och ikväll så äter vi midag med mormor hemma.De blir min favoroträtt;ITAELENSKA KÖTTBULLAR!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards