LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Linn - 8 juni 2012 21:46

Först innan jag berättar om min kväll och min örons så har äntligen bilden på TYra och Lennart kommit då de står i vinnarcirkeln.Bilden är helt underbar!



Vi har haft jättekul under kvällen!Vi har haft lite updrag och undser middagen gjorde vi roliga saker.Under en underbra tacobuffe hade vi små pinsamma och knäppa updrag vi skulle göra inför alla. MItt var att vissla lilla snigel efter att ätit tre kex.Jag som inte ns kan vissla!

De blev mest mummel för min del.SEn åt vi godis,maränswish och chips.De var verkligen underbart.Och före hade jag Och Ellrn jättekul!DEssutom gjorde vi dasnstegen vi lärt oss till en musikvideo vi spelade in!

 


Mina hål gör inte ont lä'ngre.Första timmen spå kändes de lite men efter ett tag gick de trots allt över.Jag fick välja mellen ros,ljusblå och vit kristall.Jag valde ljusblå eftersom de uoohäver min ögon och dessutom är så nära min fvoritfärg man kan komma.Ni får se om ni ser de på bilden!

   

Av Linn - 8 juni 2012 14:20

Jag kikar in lite snabbt och gör ett inlägg.

Snart ska vi åka och hämta Ellen och sen drar vi till forum och fixar de där hållen.Sen blir de förbi hem och hämta lite smink och ahlsband och sen åker jag till Ellen där jag fixar mig innför ett kalas!



I skolan har vi haft matte,svenska,idrott och engelska och så kollade vi när sexorna mötte lärarna i volleybollmatch.I min skola är de tradition eftersom de bara är upp till sexan.I vilket fall så dansade vi sydafrikansk dand på gympan.Superkul!:) Har annars haft en rolig dag! Vet ni, enligt min dator har de tgait mig fem minuter att skriva ALLT de här.Är inte de otroligt?

   Okej nu tog de en minut att skriva de sista och fixa bilden men ni fattar!

Av Linn - 8 juni 2012 06:51

Idag ska jag ta hål i öronen.Självklart är de efter att jag lärt mig massa nyttíga saker i skolan.Mormor ska också ta hål i öronen så vi gör tillsammans och även Ellen följer med.De var hon och Tilda som gav mig det så Ellen ville gärna följa med.SEn ska vi göra ordning oss för ett litet party sen.De gör vi hemma hos Ellen!



Idag är sista dagen i skolan innan skolavslutningen.Känns både skönt och tråkigt.Jag  har ju fått så många vänner.Innan gick jag inte i den här klassen och jag har fått så många vänner!Men om några veckor är jag tillbaks till skolan.Vi ska ju ha så roligt i sommar.Woho!Längtar redan!

   

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards