LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under april 2012

Av Linn - 30 april 2012 16:31

Vis kulle egentligen ätit på Stazione men de vr stängt så vi åker till hammarby sjöstad och kollr istället. De blir säkert jättekul! Nu ska jag göra en snabb läxa och sen ska jag...eh....GÖRA NÅNTING!Vet inte om jag bloggar mer ikväll. När vi kommer hem så äter vi t¨årta,öppnr presenter och sen så KANSKE vi går till måsungen för att kolla på majbrassan.Jag vill också fylla år! NU måste jag göra den dumma läxan!

Av Linn - 30 april 2012 12:20

Har mumsat i mig lite lunch nu! Hemlagad pyttipanna. Mamma hade gjort av rester från är vi grillade i lördags. Potatis,fläskkare och chorittzo.Supergod faktiskt! Nu ska jag se på projekt runway. De slutar kl.13 och då vet jag inte vad jag ska göra. Kanske gå ut lite grann? Hoppa studsmatta vore kul! Nu måste jag sluta för nu ortsätter programmet!

 

Av Linn - 30 april 2012 09:25

         

Av Linn - 30 april 2012 07:15

Idag fyller alltså min lillasyster år! Nu väntar vi bara på att pappa ska komma så hon får öppna mitt och davids paket. Hon är jättespänd och bara tjatar och tjatar. När kommer pappa? Hhe,jag är hemma ensam idag! Ska redigera bilder,spela basket,hoppa studmatta och blogga massor! Ska nog passa på att ftredigera några bilder på poicmonket under dagen också! Nu måste jag sluta!

 

Av Linn - 29 april 2012 18:14

Hei! Förlåt för dålig uppdatering. Blir bättre imorn eftersom jag blir hemma själv. Hurra! Vi har i stort sett varir ute hela dan. På förmiddan var vi bara ute. Sen åt vi våfflor till lunch.Mums Jag har haft sån allergi idagh. Måste börja ta tablettr och ögondroppar. De kliar så enormt  ögonen och man vill bara ta ute dom ur skallen! SEn har vi köpt presenter till min lillasyster. Vi passade på att köpa en basketkorg till planen. HUrra,nu kan vi köra  basket!   ilket fall hatr vi förberett för min lillasyster kalas. Målat,sågat och blablabla. Hon har wildkids tema dså de är mycke att göra. Nu har vi ätit pizza till midag. Min Calsone var jätteäcklig!Ja imofrn är de upp och ge lillasyster frukost på sängen. Nu är de sista avsnitte av ponnyakuten och de ska jag se. Nån som ska se mästarnasmästare kanske?

 

Av Linn - 29 april 2012 07:01

Har redigerat lite bilder på pimonkey. Vissa blev faktiskt riktigt snygga. Idag är de söndag. Vi får se vad vi hittar på. Jag vill åka och handla ptresenter till min lillasyster osm fyller äår imorn. Lite sent va?Ja har inte ens köpt mågot och nu bara en dag kvar. Kanske inte ska vara ute förän jag tagit medicin mot allergin. Är inte bra allergisk  mot hästar utan också pollen. De är jobbigt så här på våren!

     

Av Linn - 28 april 2012 15:38

Nu är unghundkursen slut. Fast jag behöver inte deppa, jnag börjare på allmän lydnad på onsdag kväll. Mamma springer så jag får gå ensam fast de blir roligt ändå. Nu har vi spårat. Tyra älskar verkligen de! Vi fick lite problem med första spåret,men de gick bra till slut. Längtar tills agiltykursen sätter igång. Ska bli så roligt! Den kursen håller på rätt så länge men de blir nog roligt. Nu ska jag göra några tidsinställda. Bloggar mer ikväll!

 

Av Linn - 28 april 2012 12:30

Nu blir de en snabb lunch innan vi måste skynda oss till brukshundsklubben. Idag på ridningen fick jag Camaro. Vi gjorde ett par riktigt bar galoppfattningar idag. Vi red också ut eftersom de bvar ett åsnt fantastiskt väder. Min moster har kommit. Hon är från Kina och bor i Shanghai. Hon gav oss jättefina stämplar och ett par barer som jag gärna vill smaka på. En bra start på dan. Vi har redan lämnat Tora för hon hade gymnastik. Hejdå!

Fanns ingen bild åp Camaro så om ni vill se honom så här är en länk:

http://www7.idrottonline.se/VarmdoRK-Ridsport/Ridskolan/Ridskolanshastar/


Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards