LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under april 2012

Av Linn - 12 april 2012 07:02

Nu är det bestämt att vi ska på gustavsbergsbadet idag. Det var Filippa som ville det medans David ville gå på Cosmonova, fast detr gör vi på fredag. Vi ska se på Flyning monsters 3D! SEn hoppas jag vi kollar på lite utsällningar med för de finns så många roliga och spännande utställningar där. Aja hejdå!

 

:(

Av Linn - 11 april 2012 18:47

Morfar kommer inte föräns kl 20.30 Det är jättelänge kvar ju! Mamma kommer hem snart fast de hjälper ju inte. Just nu ser jag på Boom Shakalack. Gillar musik så det är roligt! Imorgon vet jag inte vad vi gör. Kanske åka och bada eller bara stanna hemmma och vara ute i vår stora trädgård. Har jobbat 4 sidpor matte. Ja,ni läste rätt MATTE! Jag är så konstig att jag jobbar matte på påsklovet! Måste sluta!

 

Av Linn - 11 april 2012 14:48

Är så stolt över Tyra! Hon hoppade lika högt som hon är hög och ännu högre! Jag är så stolt över henne. Nu har jag allt något att skryta med öven fast hon vägrade hoppa 35 sen. Ni fattar inte vad jag menar med 35 så jag förklarar. På hindret finns det från 10 - 40 och Tyra klarde 35. Det är grymt! Nu ska jag sluat för jag vill ha mat!

Heslt mellis! XD

 

Av Linn - 11 april 2012 11:32

Hr avrit ute och tränat agilty med TyraMyra. Idag var hon på bättre humör och det blåste inte så mycke som igår. Fast nu ser de uta att börja blåsa på riktigt. Tur att vi redan tränat! Tyra har fortfarnde lite problem med ringen. De är bara att träna. Har ätit morötter, chiken nuggets och fjärilspasta och lite mjölk. MUMS! Längtar så till morfar kommer!

 

Av Linn - 11 april 2012 08:11

Lyckades faktiskt sova till tjugo över sex idag. Jag brukar vakna halv sex så det är jättelänge för mig! iKväll kommer morfar,ska bli så roligt! Han bor i Luleå så vi träffas tyvär inte så ofta men de är roligt när vi gör det. Till somarna ska vi åka bil upp till honom fast då ska vi göra rsan till ett äventyr. Stanna till i Gävl,e där TYra föddes och hälsa på hennes mamma och gå på furuviksparken. Ja,lite sdånt ni fattar! Hej!

           


Av Linn - 10 april 2012 16:10

Har sett på film jättelänge nu. Snart kommer mormor hem med syskonen fast nu måste jag gå ut med Tyra. Har läst lite i Häst och ryttare. Hittade några instressanta artiklar även fast jag aldrig brukar kolla i dom tidningarna. Vet inte varför egentligen?Antagligen är inte artiklarna så ålderanspassade för mig eller så är det jag som tycker om konstiga saker.

 

Av Linn - 10 april 2012 11:24

Ser på stallkompisar just nu. Åt nyss en slål fylld med pyttipanna. Jag har varit ute med Tyra fast hon var verkligen inte på G idag. Jag lyckades få henne att hoppa och vi lekte jättemycke i tuneln. SEn hade vi piknik i vår egen trädgård. Nu ligger hon och sover. Ska snart ta en promenda med henne. Jag älskar ställkompisar!

Av Linn - 10 april 2012 06:56

Ute är det rätt så blåsigt. Jag upptäckte de när jag var ute på morgonpromenad med Tyra. Hoppas det blir bättre så vi kan hoppa! Men jag ska ändå träna lite inomhus, alltså inte agilty utan vanlig lydnad. De är inte alltid så kul men man vill ju han en lydig liten hund så det är bara att träna. Ska bli skönt att vara ensam. Ska i vilket fall göra lite annat med. Ciao!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards