LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under april 2012

Av Linn - 2 april 2012 19:29

Mår lite illa så ska gå och lägga mig och göra läxor snart. Simninge var rolgt fast jag mådde så illa i omklädningsrummet så det var svårt att fokusera på vad vi gjorde.Mest kullerbytor,vändningar och dykningar. Ah,nu orkar jag inge mer,Hejdå!

  

Av Linn - 2 april 2012 17:15

Min klippnig blev jättesnygg.Snart åker vi till min simning så detta är tidsinstält(efter alltså)inlägg för min del. Nu är det middag.Man måste äta ordentligt för att orka simma.Vi tränr ju så hårt!HEJDÅ!!!

 

Av Linn - 2 april 2012 14:30

Snart ska jag klippa mig. Jag har varit hemma en stund nu och ätit mellis. Nu sa jag och Tyra träna inomhud lite. I skolan har vi haft No/svenska,matte,idrott och så gjorde vi kullisser på slutet av dan. Alla dom som va färdiga hjälpte till att rita tågvagnar till Skog och fjäll gruppen. Vi änvänder matvagnar som grund så vi bara måla. Nu måste jag sluta!

Av Linn - 2 april 2012 07:00

Det här är typ först gången jag är hos mamma på morgonen och inte kör ett tidsinställt(inte helgerna då!)på morgonen.I vilket fall så är det måndag idag.Onte så förthjust eftersom man är så trött.Någon som känner igen sig?Isag kanske jag ska göra månadens hästras. Ska ändra lote på menyn nu,HEJDÅ!!!

 

Av Linn - 1 april 2012 16:20

Vi har ätit världens mumsigaste fika!Stor maränger med .lote choklad i!Mums fillibaba!Har ändrat mycke det senaste dagarna. Jag hoppas jag behåller den här designen ett tag.Jag är iaf väldigt nöjd med headern.Nu måste jag säga hejdå på er!


Av Linn - 1 april 2012 14:00

Hei,hemma från unghundskursen.Mamma är och lämnar brorsan på kals och min lillasyster är i stan med pappa,så jag är ensam hemma. På unghundskursen gjorde vi olika saker.Jag har nu 14 dagar på mig att lära TYra ett ordewntligt ligg. Det blir en del jobb men det ska nog gå. Tyra kan ligga men vi måste få det att gå utan så mycke hjälpmedel.Har inte hunnit lura npn idag.Tråkigt!:(Jag ska nog försöka nu.Hejdå

  

Kan bli en framtida header?

Av Linn - 1 april 2012 07:33

Idag är det 1 april. Jag ska luras hela dgen,hehe!Vo släckte igår och tände ljus även fast en penna börja brinna när min lillebror rita. Det var bara vi och grannarna som tänkte på miljön. Vi åt popcorn också,mums!Idag är det kurs också. Detr var ett ganska kort mellanrum denna veckan.Jaja,måste sluta!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards