LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under april 2012

Av Linn - 23 april 2012 06:02

Filippa fyller år om un gefär en vecka! Jag har ingen present så de är dags att snabba på lite nu. Idag är de måndag. Tror jag ska lågga en halstablett i min väska. Man vet adrig vad som kan hända och mitt halsont kommer och går som de vill. Vet inte vd jag ska blogga om. Idag är de sumning. Jag får se hur de blir me de. I vilket fall,HEJDÅ!


Av Linn - 22 april 2012 15:57

Har dushat nu. Papp håller på med midagen. Vi hr varit på Nacka forum och handlat. Vi köpte kläder,åt lunch,letade efter jeans,lånade böcker och handlade. Jga köpte en gul tröja,SUPERSNYGG! Tyvär ingen bild för jag orkar inte. Ska läsa lite fteer de här. Lånade tre böcker,har redna läst ute en!XD Sen har vi yklat fast de var ganska jobbigt,de regna lite och var blöt! Ikväll är de ponnyakuten.

Ska ni se?

 

Av Linn - 22 april 2012 09:35

De regnar ute så i kan inte cykla just nu. Vi ska åka till Sickla ochh köpa gardiner oh gå till bibloteket. Jag vill kolla på Kappahl men vi får se hur de blir med de. Nu måste jag klå på mig. Hejdå!

       

Av Linn - 22 april 2012 07:38

God morgon på er!Vaknade för en stund sen. Har suttit vid datorn och hållit på.Har hittat en ny favorlåt-Call me maybe. Jag tycker den är jättebra! Vi får se om de funkar för jag får inte allid videon jag vill ha. I viket fll vill jag cykla idag. Sen måte jag göra läxor. USCH! I vilket fall här är den!

Av Linn - 21 april 2012 20:00

Har bytt design. Är väldigt nöjd. I vilket fall ser vi på trassel nu. Den är jätterolig!:D Imorgon är de söndag! Vi får se om jag går till skolan på måndag.De beror på för ibland får jag ju så himla ont i halsen. Filippa sover över hos hennes kompis Ida så de är bara jag,pappa och David nu. Måste se fortsättningen!

 

Av Linn - 21 april 2012 17:09

Hur kunde jag glömma att ge er bikld på Sanzi! Jag visar alltid bild på hästen jag ridit.Var väll lite tanksprid.Pappa kom just hem från att ha varit och handlat. De tog VÄLDIGT lång tid.I vilket fall fick inte jag och David stta id torer eller TVn medans han vr borta. BAJSIGA PAPPA! Förlåt för fula ord! I vilket fall vet jag inte om jag bloggar mer sen. Får se om jag inte blir så trött.Här kommer Sanzi!

 

Av Linn - 21 april 2012 14:18

Hr varit oc cyklat nere vid lekparken. Tränade på start och ja,lite allt möjligt! Ska ta halstablett för hhar så ont i halsen. När jag kom hem från ridningen så åt i lunch och åkte och hämta min hjälm. Jag fick i vilket fall Sanzi. Han är ju ganska pigg. Vi börja rid ut en snuttis innan vi starta på allvar. Sen höll vi på med övergångar mellan skritt och trav. När vi galoperrta var de de enda han illee göra,de ville faktiskt jag med! Han tog faktiskt några galoppspråg i traven.Äsch,nu ska vi åka köpa skaer till min lillsyster. Hon fyller åtta sista april. Ciao!

   

Av Linn - 21 april 2012 06:55

Ledsen för uppdateringen igår. Efter de sista inlägget fick jag jätteont i halsen. Jag tog haltblett och de hjälpte inte så jag tog en glass. På kvälen såg vi Tintin och sen fick jag en hemsk huvudvärk så jag gick och la mig.De är värst på kvällen så jag går nog på ridningen. De är ju trots ll barn nån timme eller två. Jag vill också gärna visa vad jag lärt mig under min  privatlektion. Hoppas jag får Benji,Rufus eller Jubenita. Aja,hejdå!

TYRA BILDBOMB!

                       

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards