LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Linn - 4 april 2012 15:34

Det är så spännande  med föreställningen ikväll!Är precis som imorse att jag längtar men ändå inte.Snart kommer nog Nicole och david hem och då får jag lite sällskap.Spelar Howrse just nu.Jag tycker det är jättekul!Aja,hejdå!

Av Linn - 4 april 2012 14:45

Föreställningen gick jättebra!Nu är det bara två gånger kvar.Efter vi gjorde vår föreställning så ahde vi rast och sen lite prat med vår fröken.Alla lärare var imponerade av de vi gjorde!oppas det år lika bra ikväll!;)I vilket fall så hade vi matte efter det och sen idrott.Vi lekte parfotboll och jag hamna med Anderss.Han bara klaga och klaga!Fast Oskar drog så hårt i Tora så det gjorde ont och så att hon börj gråta.Imorgon ser vi dessutom på film efter föreställningen!Det r bara 7 sexor som vill se och resten va sexorna ger sina platser till ettrorna.Treorna missa så vi uppträde  bara för var faderarn men de gick ju bra.Hejdå

  

Av Linn - 4 april 2012 06:12

   Jga vet att jag skrivit mycke om föreställningen nu ett tag.Jag är ledsen om det r tråkigt men då skaakr man av sig nervösiteten lite grann liksom.Nu är det bara några timmar kvar tills jag ska stå på scen.Jag längtar samtidigt som jag inte längtar.Jag tror vi göt lite annat också idag fast det är ju svårt och veta.HEJDÅ

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards