LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under januari 2012

Av Linn - 31 januari 2012 18:46

Hej,nu kommer min första tävling!Du ska ifall du har blogg kommentera inlägget och berätta varför du började blogga,hur du kom på ditt namn och varför du vill vinna och varför din blogg är så bra.Jag utser en vinnare i Februari som jag länkar och skriver om på bloggen.Lycka till!



TÄVLING!


 

Av Linn - 31 januari 2012 16:32

Idag var vi i Skuruhallen och var med i en handbollsturnering.Vi kom 2.a!Så bra för en klass som inte spelar så mycket och dessutom så förlora vi mot en handbollsklass.Dom har alltså handboll på schemat.Det var nog lite tack vare Felix vi vann.Han går på handboll och är jätteduktig.En match så var det en halv minut kvar och Felix gjorde mål när det bara var tre sekunder kvar.Tack vare honom vann vi!I vilket fall så hade jag det trevligt.Vi hade matsäck med oss.Imorgon har vi sovmorgon till klockan 9.Bloggar imorgon.

       

Av Linn - 30 januari 2012 16:06

Idag ska jag simma.Skönt!Tog lite bilder på Tyras promenad.Hoppas ni gillar dom.Btteriet tog slut nyss,alltså kameran.Vissa bilder blev megasnygga,det lovar jag.Har gjort läxan och ätit mellis så är fri att göra lite vad jag vill nu liksom.Skönt!Ska läsa sen,det är så avslappnande.Ha det bra!

                                  

Av Linn - 30 januari 2012 06:09

Idag är det måndag igen.DEn jobbigaste dan på hela skolveckan om du frågar mig.Fast det ska bli lite roligt att träffa kompisar.Ska ta  med kameran nr jag går med TYra i eftermidag så får ni lite mer bilder från mig.Jag hoppas mamma tog med kameran igår för annars har jag ett problem...

Ha det bra alla grodor snart februari!  

   

Av Linn - 29 januari 2012 17:13

Så lätt det när jag,pappa,syrran och brorsan åkte i papegojbacken.DEt var jätteroligt!Visst är jag babianrädd för guppen men ändå.Vi hade med oss boben,den gröna pulkan,platta grejsimojsen med starwars på,tefaten och den svarta pulkan.Det var härligt att komma ut.Mamm kommer på midag snart.Hon går hit med Tyra.Dert där lät lite konstigt men grejen är den att mina föräldrar är skilda så det blir sällan måltider alla tillsmmans.Ska nog göra en till video.Det är så roligt!Ha det bra!

   

Av Linn - 29 januari 2012 07:36

Morgon på er alla grodor som läser bloggen!Love u!I vilket fall är det söndag(visste ni säkert) idag.Vi ska antingen åka skridskor eller åka pulk eller både och.Vi får se vad det blir hhelt enkelt,lovar att blogga mer senare.Ny bild till presentationen nu.Bild på Rufus min älskling.Ha det bra!

               

Av Linn - 28 januari 2012 21:10

Jepp,har tagit lite bilder idag!Vissa r från andra dar fast dte är inte hela världen.Köpte ett roligt glass på lagerhaus idag.Kommer lite bilder på glasset.Vi pass också på att köpa lådor att måla.Min blev jättesnygg(finns på bild)!Ser på Gladiatorerna nu.DEt äger tcker jag.Min favo gladiator är nog Kitsune.Kommentera gärna och sg vilken som är eran(om ni ser programet).Jag saknar er kommentarer.

Ha det bra alla grodisar!

                                                

PS.Blev lite konstigt men spela roll!

Av Linn - 28 januari 2012 14:38

Vi har varit och åkt pulka,det var jätteroligt!Tog med kameran så ni får lite foton!Ikväll får ni lite bilder från retsen av veckan,lovar!I vilket fall så var det jättehärligt!Snart ska vi till biblan.Kul,behöver ny bok nu!

                     

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards