LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Linn - 31 juli 2012 15:23

Nu är jag påväg hem från böda sand. Vi harstannat till i sandvik pch ätit glass men nu är vi p vägarna igen. På förmiddan var det fint väder men efter lunch börja det regna. Men vi hade kul ändå! Det var jättemycke maneter. Inga som bränns,men ändå! Jag fångade ett par i händerna. Gud va härliga det var att känna på! Nu ska jag sluta-HEEJDÅ!!!!!!!!

Av Linn - 30 juli 2012 17:50

Nu har vi kommit hem från borgholm. Snart ska vi ditt igen för att äta midag! Onödigt att åka hem! Minigolfen gick ganska bra. Jag kom näst sist efter att ha startat på topp och sluat sämst! Vann gjorde min kusin Victor. Sen åt vi glass. Gott!

Av Linn - 30 juli 2012 14:44

Hej!
Har ätit lunch nu. Det blev en väldigt sen lunch men det spelar ingen roll nu när vi fått mat i magen. Nu är vi påväg in i Borgholm för att spela minigolf med vår kusin. Det ska bli kul!:-). Tur att vi bor typ fem minuter från borgholm.

Av Linn - 30 juli 2012 10:09

Hej!
Idag blir alltså första dan på Öland. Nu ska vi gå ner till stranden och känna på vattnet. Jag vill bada men inte om det är för kallt. Men vad säger jag,såklart jag badar om det är kallt!
Föresten Kika mig,jag heter lillalinn2001!

Av Linn - 29 juli 2012 20:36

Har ätit midag.
Nu har vi varit här ett tag och börjat bosätta oss. Vi har ätit på restaurang och sen gått till Ica i regnet. Nu ska vi slappa framför TVn. Kul!Godnatt!

Av Linn - 29 juli 2012 14:30

En timme till Kalmar...

Av Linn - 29 juli 2012 07:10

Idag åker vi.

Vid nio halv tio sätter vi igång bilen.Sen siiter vi där i fem timmar plus raster så om ungefär sex timmar från 10.Jag ska försöka uppdatera ibland med mobilen.Ja,det är ganska sköntatt få åka bil. Alltså när jag inte gjort det på hela sommarn.Ska snart duscha och efter det ska jag äta frukost,hej då!

 

Av Linn - 28 juli 2012 16:29

Hei!

Har varit hemma ett tag,har till och med hunnit ta en smothie.Mums

Nu laddar jag upp bilderna från min mobil,snart klar!Det var i vilket fall jättekul.Första gången jag badar där.Ställer har desutom en kiosk,superbra!Det betydde att vi fick både varmkorv och glass.MUMS

Snart ska vi åka till mamma och packa!

   

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards