LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Linn - 4 juli 2012 19:03

Hej bloggen!

Jag är med och tävlar om en hajpning på http://bellcar.bloggplatsen.se  

 

Bellcars blogg är fantastisk!

Jag följer den och varje dag kolla jag minst en gång på bloggen.Bellcar och Moa gör väldigt fina headrar och de erbjuder gratis headrar som det gör på GIMP.Ja gillar verkligen denna blogg och kolla gärna in den,här är adressen,igen!

http://bellcar.bloggplatsen.se

Hoppas ni ar en bra kväll!

Av Linn - 4 juli 2012 16:02

Tillbaks!

Ledsen att jag inte tog några bilder men jag hann inte,vänta...jag menar,jag orka inte!Vi ahde jättekul.Det var max 16 grader i vattnet så det var i stort sett iskallt!Men det var väldigt härligt ändå.Men nju är vi hemma och alla är ganska trötta skulle jag tro.Letar bikd på stranden just nu men hittar ingen.Men här får ni en fin bild från weheartit!

 

Av Linn - 4 juli 2012 10:03

Snart ska vi åka och bada i björkvik!

Mamma håller på med pastasallad till lunch och jag,ja bloggar!Ska bi härligt att bada,ute är det jättevarmt.Jag och mamma har tränat lite på morgonen nu.Ett litet styrkepass med sittups,armhävningar och sånt där.Men vi äter där så det blir väll ikväll jag bloggar nästa gång!

Jag idag

 

Av Linn - 4 juli 2012 08:14

Godmorgin på er!

Det är nästan alltid samma rubrik på morgonen.Det ät för att jag aldrig vet vad vi ska göra under dan,idag är inget undantag!Vi får se vad det blir för väder.Jag hoppas att solen skinner precis som igår.Igår var jag uppe till elva oc såg på projekt runmway.Någon som sett det.Jag hejar på Austin Scarllet nu när Kennely har åkt ut.Här kommer bilder på dem från google!

         

Av Linn - 3 juli 2012 18:42

Fisket gick ointe så bra trots allt.

Vi tror att vi var för tidigt ute.Ledsen att jag inte bloggade när jag kom hem men jag var ju vätid trött!David fick en enda liten fisk i början(en brax?)men inget annat än de.Vi vet inte vad vi ska göra imorn men vi funderara på sightseening i Stockholm.Vi bor ju utanför Stockholm men vi har aldrog varit på sightseenig så det är nog dags nu.Jag känner för riktig kulgass,kan  man kombinera!Nu blir det inga mer inlägg idag.Liten bild jag fixat,jag och tyra sov så för några månader sen!

 

Av Linn - 3 juli 2012 13:47

Nu på förmiddan har vi varit på Boobadet.

Vi orkade inte åka till Bastsjön så vi åkte ditt istället.Det var jättefint även om vattnet var lite kallt.Det var mycket folk där men vi hade jättekul ändå!De hade en brygga en bit ut där man kunde bada.Det var grunt så man kunde inte hoppa men struntv samma.Har just ätit lunch.NU ska vi leta mskar.Vi ska fiska nu på eftermiddan.Det var ett tag sen men jag kan säga att sist hade jag ingen vidare tur!Vi får se hur det går!Här kommer lite bilder fran badet!

                           

Av Linn - 3 juli 2012 08:11

Godmorgon alla goa kaniner!

Nu är det en ny dag och massa saker att hitta på!Idag är mamma ledig hela dan,igår var hon på intervju.Jag vill som vanligt bada,men det vill jag ju hela tiden!Just nu skinner solen men de senaste dagarna har vädret blivit sämre på eftermiddagarna men vi får se.Igår badade vi ju runt fyra tiden och vattnet var inte kallare än vanligt i sjön.

 

Av Linn - 2 juli 2012 19:12

För nån timme sen åkte Nea hem!

Vi har haft det jätteroligt!Badat,hoppat,spelat MSP och lite andra småp grejor.Hon har nu fått sin lillapresent av mig,hon blev jätteglad!Vi har just ätit en mumsig midag.Tacopaj,ett mytt recept,alltid roligt med nya grejor tycker jag.I vilket fall är jag ledsen att jag inte bloggat!Jag har tyvär inte haft någon tid!Nu måste jag sluta!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards