LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Linn - 22 juli 2012 19:23

I know;inte många uppdateringar idaag.

Har faktiskt just cyklat hem från en kompis.Vi hade jättekul och vi skrattade enormt mycket.Hon fyllde år igår så:

  Grattis Lisa på 12-årsdagen!   (i efter skott!)

Vi hade i vilket fall jättekul.Är så nöjd.Vi har inte träffast på...EVIGHETER!!!!

Vi borde verkligen träffas oftare tycker jag.Det är jobbigt när man inte får se vänner.Nu är det snart midag.Pizza!Och inte beställd,hemmalagad är så mycket godare!Hejsan svjesan lingongrenar!

  

Två bästa vänner,ingen kan ha så kul ihop som vi!

Av Linn - 22 juli 2012 11:45

                                                                                                                   

Av Linn - 22 juli 2012 08:07

Godmorgon!

En ny dag väntar!Ute skinner solen och vi har en hel dag med minst tolv timmar att njuta av så snart blir det väl frukost om vi ska hinna göra nåt alls.Vilken bra starta på dan.Jag började faktiskt dan med att städa men det var faktiskt okej.Det funka!Nu ska jag fortsätta med bilder från Lule.Här är bilder som jag bara tagit i morfars trädgård.Ni får de nu!

   

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards