LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under oktober 2012

VB

Av Linn - 31 oktober 2012 13:58

Länk: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=M-oO9Nqh8FM#t=6s

Av Linn - 31 oktober 2012 09:54

Här är en video när Tyra hade duchat,jag tog den i måndags då hon precis hade duschat.Haha

Syns inte tryck: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=cZ2TlSb_3w0

Av Linn - 31 oktober 2012 06:48

Jag har ju lagt upp dme på bloggen för att det vart så rolig men nu hade jag glömt det så här har ni!

Av Linn - 30 oktober 2012 16:42

             

Av Linn - 30 oktober 2012 15:56

Idag blev dte väldigt få foton,istället har vi photoshoppat och snackat om bländare och slutare,och efter at vi hålliut på me light grafiti blev min kamera lite knäpp,men jag lyckades ta ett par ute ändå.Om jag ska va ärlig var inte photoshop så bra,jag känner mig nog mer sungen på något annat fotoprogram.Annars har jag haft en bra dag,härlig dah helt enkelt,kursen i hel het har varit rolig,vem vet det blir kanske igen till vår,längtar redan!

                 

Av Linn - 30 oktober 2012 14:34

Fotokursen är nsart slut och idag har vi pysslat löite med photoshop,jag råkade utav en lump göra denna fina bild och innan jag tar bort dem vill jag lägga upp den på bloggen,här har ni den!

 

Av Linn - 30 oktober 2012 06:39

 

 

Haha,relax!

Av Linn - 29 oktober 2012 17:46

Nu har jag redigerat min favoritbilder,är verkligen nöjd lär mig faktiskt bara mer och mer,jag älskar verkligen att hålla på med foto!

 

Jag tycker den här bilden är jättefin,passar bra i svartvitt!

 

Gillar färgen,tyckte bilden behövde mer sting,haha!

 

Kan bara säga en sak,jag är nöjd!

 

Åh,den blir jättefin i svart vitt,tyckte att vi bhövde någon bild på mig!

 

Kan inte säga så mycket,den är bara fin!

 

Lite små förändringar och titta vilken fin bild!

 

Färgen var tråkig men inte nu längre!

 

Kolla in den röda färgen,den här bilden är ju ännu bättre nu!

 

Älskar den ännu mer nu!

   

Dagens bästa bild,brhövde bara skriva bloggrns namn!

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards