LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linn - 23 oktober 2012 15:20

Idag har varit en toppen dag.

Jag  och Ellen skriver just nu om Ghana eftersom vår vaktmästare kommer därifrån,vi ska intervjua honom sen.Först skulle Alica vara med men man fick inte vara tre så det fick bli bara jga och Ellen istället.Egentligen skrev vi om fattiga barn i Afrika men till sist öndrade vi oss.Idag har vi skrivit ner fakta och börjatr arbeta med det frågor vi ska fråga Sanusi.Hoppas vi kan börja skriva artiklen imorn.

 

Av Linn - 23 oktober 2012 07:20

Idag är dte elevens val.Det innebär som jag sagt att jag börjar nio och därför åker jag idag buss till skolan.Tar bussen som går 20 över.Det är fyrtio minuter innan vi börjar men jag åker baklänges och kommer därför vara där 25 minuter i,jag kan inte komma för sent till skolan nu!Nu är det dags för att,ehh göra nånting.Ses kl.14


Av Linn - 22 oktober 2012 18:05

DEL 2

Av Linn - 22 oktober 2012 14:33

Imorgon är det elevens val,eller borde heta elevens skotidning.Vi har ju inget val,vi måste göra skoltidning,vi får helt enkelt välja grupp.Jag har(har jag sagt det?)valt omvärldanalys.Tillsammans med Alicia och Ellen ska vi skriva om barn(och djur?)som har det jobbigt.Längtar!Och detta innebär(förutom tre jätteroliga dagar med Christopher)att vi börjar 9.00 och slutar 14.00 de tre närmaste dagarna,lovely!Iaf så har vi bytt platser idag,hamna längst bak,nu änner man sig verkligen nöjd!Jag ville ju stta längst fram så jag ser tavlan!Hmpff,kommer aldrig hända!Bara två veckor här då.Nu ska jag SLAPPA! Gå ut med hunden?

 

Av Linn - 22 oktober 2012 06:44

Här är del 1,ska visa del 2 en annan gång!


Av Linn - 21 oktober 2012 19:01

Aoo,har ont på insidan av låren.

Måste vara att vi tränar så mycket på vara bensparkar i bröst just nu.Iaf har kommit hem fårn simningen och umsat i mig själv lite midag.Mums,thaimat är verkligen gott!Hade tänkt ta en kaka nu och se på solsidan,eller får göra det om en timme antar jag.Godnatt

Redigerad bild!

 

Av Linn - 21 oktober 2012 07:11

Sovit gott?

Har i alla fall fått min mobil fixad nu,jippi!Nu funkar instagram,whats app och kik igen,hurra!

Inatt har jag svit hos min mamma för att pappa har varit på fest,jätteroligt!Igår åt vi Itaielnska köttbullar och till efterätt glas och brownie,mums jättegott!Vet inte vad jag ska göra idag,jag har ju min simning ikväll!

 

Av Linn - 20 oktober 2012 18:37

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards