LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linn - 14 oktober 2012 13:07

Fantastiskt!Jag glömde länka isaks blogg nu med.Jag skrev ett inlägg om att jag hade glömt det men jag länkade honom inte.Skumt!Isaks blogg: http://appleisaksjoo.wordpress.com/

Skönt at ha det klart!Blev inget se på filippas match.Hon hoppa av.Istället såg vi på Ture Sventton och åkte till Forum.Blev en möss vantar och nya blyertpennor till skolan.Ja dörr av spänning!


Av Linn - 14 oktober 2012 08:01

Är det någon  jutom Isak som märkte att jag nästan sov när jag skrev inlägget igår morse!

Rubriken var Isaks blog men jga länkade aldrig isaks blogg som jag borde ha gjort.Kolla själva!

 

Japp,så tack isak för att du påminde mig.nu ska du länka ,mig,tack!

 

I alla fall så ska jag nu vara hemma idag,vi ska filippas match i nackamästerskapet lite senare och ikväll blir dte simning.Hej så länge!

 

SBS

Av Linn - 13 oktober 2012 16:30

Haj!

Har ommit hem frå  the båtklubb nu.Har varit jättetrevligt.Viu har väll samlat in 1500 kr.Detta är inte det bästa sättet. INgen ville ha bullar så vi har fått tagit hem och vi har ganska många kärlekmums här hemma.Jag sålde med Gustav och hans familj.Gick ganska bra ändå.Nu ska vi till Malin och fredrik och äta midag.Vi kommer väll hem vid tio.Godnatt

 

Av Linn - 13 oktober 2012 12:30

Idag fick jag Basil.Jag hade rätt vi skulle hoppa.

Först hoppade  vi ett litet kryss och ett vanligt inder och sen efer etttag satte Sanna upp ett till kryss vid sidan om som vi fick galopera över.Det första skulle vi komma in på i trav.Japp,hinner inte blogga mer för ska ner tilll hamnen och sälja fika.Boggar när jag kommer hem!

 

Av Linn - 13 oktober 2012 06:40

Hoppsan hejsan!

Godmorgon,har ni sovit gott,för det har jag.Vi fixade faktiskt min vinter jcka igår när vi var i nacka forum.Jättenöjd och så jättesnygga skor.Vi får hoppas att mina byxor från förra året passa. 'r jättenöjd.SEn åt vi massa godis igår också.Mums!Vi såg på Håkan Bråkans jul.Haha,det var jätteroligt!Idag blir det hoppning om inte Sanna ändrat på schemat.Det lär vi märka!

   

Av Linn - 12 oktober 2012 16:17

En del av mitt höstlov är redan bokat.

Måndag tisdag ska jag vara på dieselverkstaden med Tilda på digital fotokurs.Gud va kul!Vi kommer ta bilder redigera på Mac. Gud va kul och vi kommer få printa ut dem också,ihh kan knappt bärga mig.Nu behöver jag bara vänta tills det är höstlov!

 

Gammal bild fårn förra månaden,är hemst nöjd med denna!

Av Linn - 12 oktober 2012 13:42

Åh!

Dumma mage!Har haft jätteont i magen idag.Imorse hade jag ont och kvällen innan och nu på rastn var det tillbaks.Ringde hem och nu har jag varit hemme typ en timme.Missa roliga timmen precis.Så himla dumt,kakor,popcorn och jag ick inte ens smaka!Nu ska jag ligga vila iaf, vi vet inte vad det är så det är bara vila som gäller!

 

Av Linn - 12 oktober 2012 06:52

Wow!Äntligen fredag!

Idag blir det engelska föredrag. Känner mig säker, vet att jag kommer fixa det här(intalar mig det iaf)!Hoppas alla kommer hinna,23 barn på 40 minuter.Tja,osäkert.SEn blir det roliga timmen också. Vi har varit så tysta och varit så snaälla så nu ska vi faktikst få ha roliga timmen.Jeppe

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards