LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linn - 5 oktober 2012 06:38

Idag är det skoljoggen.

Jag tror vi ska springa vid tio.Och juste,eftersom vi har skoljoggen innebär det också att vi slutar 13.30 idag.Jättelyxigt!Iaf så måste jag ta och ta lite frukost.Bloggar när lilla jag kommer hem fråm skolan. Pöss!


Av Linn - 4 oktober 2012 18:18

Alla bloggare bloggar om kanelbullar idag.Har faktiskt kollat!

Ja,i vår familj äter vi också bullar.Vi fick till och med varsin i skolan.Najs Iaf har min lillebror bakat bullar idag.På hans förskola(han blir galen om jag säger dagis!)bakar de jätteycket,dt har till och med träslöjd,tyska,engelska och mycket mer.Orättvist eller what?

               


Av Linn - 4 oktober 2012 17:02

Kommit hem från min pch Turas agilityträning.

Gick jättebra.Vi tränade på det vanliga plus gungan,känns verkligen som om jag och Tyra utvecklas.Vi har så roligt och vi blir bara duktigare och duktigare.Iaf så tog jag med mig mellis också så vi sätte hos på ett litet berg och kollade ut över klubben.Tog lite bilder så nu ska ni få se klubben uppifrån.Japp,hade jättemysigt så nu tänkte jag ta vovvsingen och promnera till pappa där ska blogga. Ledtråd:Kanelbullar

     


Av Linn - 4 oktober 2012 06:41

Hejhej!

Agilityn gvk bra igår.Vi träna hoppraka,slalom,gungan och det andra kontaskfältshindrerna-SEn gjorde vi en intressant kombination.Såg ut ungefär så här:

 

Jättemånga snurrar så räkna med att ingen lyckades på första försöket,haha!


Idag är det torsdag,vi slutar kl.13 och har bara tre lektiner(alla är minst en timme långa)på hela dan.SEn i eftermiddag ska jag och TYra gå ner till klubben och träna litegrann.Ja,hjdå på er sötnosar!

Av Linn - 3 oktober 2012 15:15

Ikväll blir det agility kurs.

Mamma har lovat att komma och titta så det ska bli roligt.Sen sa Lotta att vi skulle köra viadukten.Vet inte riktigt om det blir så men vi får se.Har arbetat med mitt föredrag idag.Nu måste man börja använda tidtagarur,föredraget måste vara minst 5 min och max 6 min.Jag måste prata långsammare,det är mitt problem kan man säga.Tja,blir ingen mer bloggnig idag,kursen slutar nio.PUSS

 

Av Linn - 3 oktober 2012 06:47

En kompis visa mig den här videon för ett tag sen.Den är så rolig och söt,tycker verkligen att ni ska se den!

Länk: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=c8reNJAOsME#t=48s

Av Linn - 2 oktober 2012 16:49

    Okej,har kommit hem från tandläkarn för en stund sen.Har ju faktiskt hunnit skriva ett inlägg. Iaf så tog vi lite röntgrnbilder och det visade sig att det var en mjölktand som gjorde ont,den hade ett enormt hål och var typ på väg att bli lös.Så tandläkaren bdöva mitt tandkött och sen ryckte hon ut den med en tång. Några ryck och sen var den borta.Nu gör det ont och blöder.Har fått tussar som jag ska ha i munnen, har en just nu.Här är tanden,det bruna är det stora hålet!


Av Linn - 2 oktober 2012 16:38

 

Okej dags att svara här.Kronan betyder ett speciellt medlemskap.Jg är inte det men jag använder dem ändå.Japp,just nu kan du ta dem ändå.Att man tryckt så där kan innebära vad som helst.Det kan lika gärna va att du inte tryckte på apply men gå in dit och kolla runt lite,kolla om det är något konstigt och om inte,strunta i det och var bara extra vaksam nästa gång.Så skulle jag gjort!

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards