LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Linn - 14 oktober 2012 19:43

Nepp,nu är dne där igen.Seriöst vad är det med mig och mina tänder!

Hare ont där nere istället och det är värre.Pappa ska boka tid imorn.Om jag fick bestämma skulle jag åka ambulans men jag är inte en miljardär ä så dte får vänta.Tll dess får jag hålla i min vänstra käft(håll käften,hahaha!DÅLIG HUMoR)så det inte gör så himla ont.Är med i t'vling på en blogg.Tänker inte säga för då snor ni baggis mitt pris!Nä bara skoja men seriöst ni kåter mig vinna va?!Tävlingen är på: http://gymnast.devote.se/

Så checka annas blogg,NU!!!!!!!!!!!!!!!!!


Av Linn - 14 oktober 2012 13:07

Fantastiskt!Jag glömde länka isaks blogg nu med.Jag skrev ett inlägg om att jag hade glömt det men jag länkade honom inte.Skumt!Isaks blogg: http://appleisaksjoo.wordpress.com/

Skönt at ha det klart!Blev inget se på filippas match.Hon hoppa av.Istället såg vi på Ture Sventton och åkte till Forum.Blev en möss vantar och nya blyertpennor till skolan.Ja dörr av spänning!


Av Linn - 14 oktober 2012 08:01

Är det någon  jutom Isak som märkte att jag nästan sov när jag skrev inlägget igår morse!

Rubriken var Isaks blog men jga länkade aldrig isaks blogg som jag borde ha gjort.Kolla själva!

 

Japp,så tack isak för att du påminde mig.nu ska du länka ,mig,tack!

 

I alla fall så ska jag nu vara hemma idag,vi ska filippas match i nackamästerskapet lite senare och ikväll blir dte simning.Hej så länge!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards