LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Linn - 26 oktober 2012 17:15

Inte fredagen som kommer men dne efter så ska min klass ha halloweenparty så jag tänkte leta rätt på några snygga halloweenkläder att ha på mig.

Dräkt nr.1

 

Från ww.br-leksaker.se

Stl.180 alltså vuxen men jag slår vad om att om jag skulle vilja kan jag ha på mig den där!

Att ha till:

  

Dräkt nr.2

 

Denna också från ww.br-leksaker.se

Denna finns i storlek 116 - 180 passar också vuxna alltså.Gillar naglarna!

Att ha till:

  

 

Dräkt nr.3

 

FRån www.br-leksaker.se

Finns i alla storlekar frå nbarn till vuxen,peruken ingår då inte men den finns här nere som ni ser.

Att ha till:

   

Dräkt nr.4

 

från ww.br-leksaker.se

Djävulsdräkten gillar jag skarpt,kan nog tänka ig bli min dräkt i år.

Att ha till:

   

Alla tillbehör är också från www.br-leksaker.se


Av Linn - 26 oktober 2012 15:01

Nu har mitt höstlov börjat,jätteskönt känns knappt verkligt.

Uaf så har jag haft en toppen dag. SO,svenska och andra saker. Jag kan fortfarande inte fatta hur jag kunde glömma min grammatik bok hemme,skämms faktiskt lite grann över det,hehe.Men det är ju ändå fredag så ikväll blir det ju härligt mys och kanske lite godis också.Ja,en bra kväll antar jag.

 

Av Linn - 26 oktober 2012 07:12

är det fredag!

Idag ska dte bli skönt med grammatik,engelska,SO och musim och så är dte ju rokliga timmen också,mindre roligt.Men iaf så blir detta ett ultra snabbt inlägg,vill ju få äta frukost också.Bloggar vså fort jag kommer hem!

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards