LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Linn - 17 oktober 2012 15:45

Har haft en riktigt bra dag.Har tagit livmodercancer sprutan.Gick bra,gjorde jätteont men jag har överlevt.Måste strax gå vidare till min pappa och förberedda mig för min simträning.Är jättetrött men som vanligt piggar simningen upp mig.Ska bli härliugt att få simma av mig alla känslor.Nu är det bråttom så bloggar mer efter simningen!

 

Av Linn - 17 oktober 2012 06:28

 

 

Gillar den här tröjan,jättein färg men mest gillar jag nog färgen.

cubus.com

 

Färgen älskar jag jätttemycket,sen gillar jag polokrage ganska mycket.

hm.com

 

Denna är en av mina favoriter från Kappahl!

kappahl.se

   

Tycker att själva formen är fin men alla ränder tycker jag nästan är för mycket,inte min stil direkt...

 

En tröja från Kappahl,brukar gillla deras kläder men jag skulle nog inte ha på mig den här om jag fick välja!

kappahl.se

 

Nä,inte min stila heller tycker inte om modellen allls!

cubus.com

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards