LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Linn - 15 juli 2012 12:27

Hej!

Har just ätit lunch.Nu ska vi baka kladdiga cjokladkakor.Mycket choklad i de,både ljus och mörk,mums!Dets ak bli riktigt kul.Sen är det vär nya mixer ja.Min lillasyster märkte att hon inte gillar yougurt i och då måste man ju anpassa sig lite mer men nu har vi hitta "mango och apelsin" och även "vattenmelon och hallon".Det bästa är att det inte innehåller någon yougurt eller glass alls.Ja,ska ta fram kameran och ta bild.Glöm inte frågestunden!

Lite tråkigt med bilder från min mobil...men får duga!

   

Av Linn - 15 juli 2012 06:45

Morsning!

KOm och tänka på en sak när jag satt här,jag har haft min blogg från december men inte en enda frågestund.Jag tror jag ska ha det över en vecka eller s.Det satrtar idag och håller påt ill lördagkväll då jg är hemma rån Luleå och  då dsvarr jag på att frågor i en video.Japp så får det bli!

Idag regnar det hemskt mycket,verkar va uppehåll nu ett tag.Vet inte om det kommer hålla i sig.Annars får väl vi hitta på nåt.Aja,hejdå och glöm inte frågestund nu!

 

Av Linn - 14 juli 2012 20:45

Hej!

Har druckit en blåbärssmothie nu på kvällen.Mixern funkar riktigt bra.Vi upptäckte att frysta jordgubbar behöver mickras innan en annars e allt bra.Fick en så gullig kommetar.Är alltid roligt när man får komplimnager eller när nån uppskattar vad man gör.Aha,har kommer en bild,godnatt!

 

Av Linn - 14 juli 2012 17:11

       

Av Linn - 14 juli 2012 16:42

Mixer!

nu har vi köpt en mixer!Hurra för oss.Vi har även köpt boken "smothies för barn" så vi kan mixa smothies.Mus vad gott det ska bli,fast först midag!SEn köpte vi nya hörloror till min mobil.De jag fick med är hemskt obekväma så jag har bhövt nya ett tag.Senköpte vi en film,scobby doo.Min lillarbor gillar pokemon och självklart scobby doo.Så det är vad vi ska se på.Här får ni bilder men jag kunde tyvär inte hitta boken och vår mixer väger lite så det var svårt att ta bild med webbkemeran(hehe...),ska ta bilder när vi gör smothie.Hejdå

     

Av Linn - 14 juli 2012 13:00

Hejsan svejsan!

Vi har varit i lekparken en bit härifrån.Jag har tagit lite bilder med kameran.Vissa bilder ska rdigeras men etfersom min lillasyster nehöver datorn efter mig så fixar jag med allt det där lite senare ikväll,ni kan ju försöka gissa vad jag ska göra istället,hehe!I vilket fall så ska vi till biblotket nu.Vi ska lämna lite böcker som måste tillbaks.Får se om vi lånar någon,jag har ju faktiskt alla böcker jag behöver.Piraternas skatt hos pappa och alla Maria Gripe hos mamma.Nu måste jag gå!

                                                                                       

Av Linn - 14 juli 2012 06:00

Godmorgon!

En ny dag väntar och även nya ävemtyr.Vi skulle åka till tom tits när vi kom på att vi faktiskt har Tyra idag så om det blir fint väder så kanske vi har picknick.Ute ser det mulet ut så vi får hoppas att det spricker upp i eftermidda.Nu ska jag sätta mig vid tvn och vana upp ordentligt.Hejsvejs så länge!

 

Av Linn - 13 juli 2012 18:34

Hej!

Har just proppat i mig en enorm,då menar jag enorm,potion av stekta risnudlar med kyckling.Trot inte jag kommer få i mig nåt godis ikväll.I vilket fall är vi hos pappa nu eftersom mamma ska va ensam i helgen.Blir väl kul för henne.Nu ska jag nog ta en promenad med Tyra snart,Det börjar bli dags!

Typ så känner jag...

 

From weheartit.com


Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards