LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Linn - 10 juli 2012 13:06

Ny video,hoppas ni tycker att  min nya frilla är ok?

Av Linn - 10 juli 2012 08:48

Idag ska jag klippa mig!

Vi ska åka om ungefär en timme så nu måste jag  börja äta frukost.Men det är det mest spännande idag.Jag ska klippa mig.Jag gör detta fort etfersom jag vill äta i lugn och ro.Bloggar mycket mer när jag kommer hem,inte just nu,men hgejdå!

 

Av Linn - 9 juli 2012 20:49

Ville bara säga gondatt!

Vi åt thai till midag och sen har jag läst i hängmattan,tionde boken klar,vad ska jag läsa nu,måste genomsöka min bokhyllas efter böcker att läsa.Har lite böcker fårn Maria Gripe,nån som vet en bgra bom som hon har skrivit som är bra.Kna ni kommerntera då?NU ska jag säta mig framför tvn,hejdå!

 

Av Linn - 9 juli 2012 15:05

Här hemma är det fullt med liv!

Vi har ätit pankakor,målat och satt upp våra två hängmattor.Den lilla satt vi upp i eken(ni ser min lillebror i den på bilderna) och spetsen fårn nät jag var bebebis är uppsatt i två grannar på baksidan.Sen köpte david och mamma målargrejor så vi har målat tavlor.Jag målade den med träden på(nu pratar vi om bilder) och min lillasyster den färglada tavlan.Ute ät det väldigt varmt.Längtar tills jag kan lägga mig i hängmattan och läsa det sista i min tionde bok,Mycket mer än så av Sarah Dessen.Ska skriva om den senare.Kanke cyklar ner och tar ett dopp i sjön,lär behövas i denna värme!Tills dess,ses!

                                                       

Av Linn - 9 juli 2012 07:35

Gidmorgon på er alla!

Då har det börjat en ny vecka igen.Idag ska min lillasyster klippa isg.Jag och David vi klipper oss imorn istället.Ni kanske inte märker det men mitt hår är välfigt långt så jag behöver verkligen klippa det.Ja men ute ser det mycket trevligare ut än igår.Solen skinner och det är inget regn så det är väl et bra väder.Vi får se vad vi gör.Nu ska jag kolla lite på youtube,men hejdå!

   

Av Linn - 8 juli 2012 18:13

Jag har shoppat så här kommer en video!

Av Linn - 8 juli 2012 13:29

Nu i eftermidag ska vi på Bio!

Det är fullt sjå här hemm med bullbakande och bio.Bullarna är nog klara snart,hoppas vi får smaka!Sen är dt ju filmen vi ska se,Lorax.Den har gått ganska länge på bio men lillebror vägrade se Ice Age 4 så vi får se Lorax istället,fast det är nog lika spännande.I vilket fall sitter jag och syrran här nu.Hon kollar på när jag håller på med datorn.Ska se om jag hinnet blogga innan Lorax!

     

Av Linn - 8 juli 2012 08:37

Här är en liten video!'

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards