LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Linn - 21 juli 2012 12:19

I know,knäpp rubrik!

Det var det försyta jag kom på så jag bra skrev.Nu är vi alltsåp tillbaks i Stockholm,eller som min lillebror envisas med att säga i Sverige,Han har inte riktigt fattat att Lule ligger i Sverige.Han är så söt!Snart blir det att ladda upp det 129 bilderna,på ett ungefär.Tror faktiskt att jag ska köra typ några bilder i taget.Jag har inte tagit fram kameran mycket,men när jag gör det blir det många bilder!Hehe,det är så jag funkar! Blir helt enkelt så att får ta en händelse i taget.Tror det ska funka suveränt.NU ska jag surfa runt litet,haha,har knappt hunnit denna vecka!

 

Av Linn - 20 juli 2012 21:41

Idag har anton haft kalas.Det var vetkligen roligt. Mamma hade gjort en fantastiskt tårta och innan det åt vi palt.Det är första gången jag ätet palt,och jag älskar det! Det är verkligen gott.Ja,vi hade även fotbollskrocket och fiskdamm.Ja,det var allt vi gjort idag.Imorn åker vi.Flygplanet lyfter åtta och vi är i STHM vid nio.Gud var härligt att få komma hem! Jag har haft jättekuö men...borta bra,hemma bäst! Och det är därför jag skriver nu.Jag hinnet inte på morron imorn.

F21

Av Linn - 20 juli 2012 07:45

Igår gjorde vi verkligen mycket. Vi var på teknikens hus. Vi hade gjorde drakar,vi byggde dammat,såg på bubbelshow och mycket annat. Efter lunch åkte jag,david,anton och morfar till F21. Där såg vi på massa flygplan och annat. Morfar har ju arbetat som metrolog i sånna där flygplan så det var roligt att se.Sen avsluta vi dan med lite shopping i Lule.Vi köpte presentet till min kusin anton.Han hade inget kalas så vi har ett med gräddtårta,ballonger och presenter idag.Ha det så bra!

Av Linn - 19 juli 2012 07:31

Igår var vi på ett ställe som hette hängan.Där fanns det djur pch lite gamla hus.Det fanns en lanthandel,smedja och snickarboa.Vi hae jättekul.Vi köpte faktiskt lite kola och åt. Mums! Ja efter det gick vi till kyrkogården där min guammel farmor och min gammel farfar är begravda.På förmiddan hade vi badat.Det var allt!#:-)

Av Linn - 18 juli 2012 07:49

Igår var vi ute med Veronica.En av morfars båtar,han har en liten fiskebåt också.Vi ålte till en ö och fiska.Jag fick upp två mörtar,en stor och en liten.Sen fiskade jag upp två(eller tre)aborrar.Tyvär kunde vi inte äta nån av de.Sen åkte vi hem.Jag fick faktiskt styra båten.Jag var nog helt okej.Tyra fick testa sin flytväst.Hon var jättesött!På dan ihår var det fint väder så vi bada i Lulviken.Ja,ha det så bra. Bildetna är på kameran.Här en bild på tyra som jag inte visat.

Av Linn - 17 juli 2012 06:53

Jag har just vaknat.
Jag bloggar med mobilen.Igår gick det jättebra på flygplanet.Tyra var hur lugn som helst på flygplanet.Det var bara på incheckningen det blev problem;vi var tvugna att visa at vi kunde stänga.Vilket tumult det blev!Men på flygplanet gick man ha luckan öppen.Sen när vi kom hem träffa vi Leffa. Det är min morbrots hund som morfar passar.Han är en finsk spets som skäller ganska mycket.Tyra är kompis med honom som tur är.Ja,nu ska jag sluta bloggar mer ikväll eller imor.

Av Linn - 16 juli 2012 07:49

Wow!

Idag ska vi till Luleå!Vi åker kl.14.Är osäker om det är planet eller arlanda så ni får gissa så får vi se när jag bloggar nästa gång.Det ytar ju inte länge att åka flygplan till Luleå.45 minuter ungefär.Tyra ska ju åka med så detta blir hemst spännande.Väskan är gjord för en mycket mindre hund men detta var minsta väskan och vi vill inte ha henne i bagageutryummet.Ingen chans!Ok,nu måste jag sluta!

Tyras väska

 

PS.Glöm inte min frågestund!

Av Linn - 15 juli 2012 15:40

Chokladkakorna var verkligen goda.Smothien var också väldigt lyckad.Vi ska nog prova en anna med melon och hallon till mellis.Jag tog ungefär 20 bílder.Jag är nöjd med det flesta.Just nu kör vi mästerskap i bowling på wii.Alla i familjen är med.Jag ligger på tredje plats just nu,alltså näst sist!Nu måste jag sluta!

                                       

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards