LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Linn - 28 juli 2012 10:39

Idag ska jag bada med en kompis. Det ska bli jättekul. Jag och min syster packar just nu innan vi åker. Det blir ingen uppdatering föräns jag kommer hem. Ha det så bra!

Av Linn - 28 juli 2012 07:57

Imorn åker vi!

Alltså är det sista dan innan vi åker till öland. Där kommer vi träffa farmor,det ska bli väldigt kul!Idag ska vi alltå packa och tvätta in i det sista.Fast jag kanske ska leka med en kompis också. Gud va jag tänker!Jag har blivit kär i en tröja på rea.Den kan va för stor men det är väl bra,jag växer inte ur den så fort.145 kr e inte så illa för entröja som kostar typ 290 i vanliga fall,eller?Jag ska inte besvära er,hejdå!

 

Av Linn - 27 juli 2012 20:56

Mitt godis:GOTT!!!

Av Linn - 27 juli 2012 13:57

Hej!
Har varit på Hellasgården och haft picknick. Det var jätteskönt och jag ägna stor del av tiden till att sitta med fötterna i vattnet och en bok i handen. Det var jättefint,kolla på bilderna. Vi hade inte med badgrejer och det är riktigt varmt så sen ska vi åka och bada. Härligt! Ja,idag är det fredag,inte länge kvar tills jag ska åka till öland. Vi åker på söndag.

Av Linn - 27 juli 2012 10:21

             

Av Linn - 27 juli 2012 07:23

Nu hr jag sprungit med Tyra.Gav mig ut vid halv sju om inte tidigare.Det känns skönt att göra det tidigt för sen är det gjort och behöver inte göras igen föräns imorn.Ja,efter det här ska jag ta en dusch.TYra följer nog inte med,hon är inte lika svettig som jag!:D

I början morrade hon och bet i kopplet(som vanligt alltså) men efter ett tag skärpte hon sig.Andra varvet var lite speciellt.För det första sprang jag åt motsatt håll och sen tränade jag samtidigt.Ja,jag stannade och gjorde dipsen armhävningar och allt sånt här.Det var inte skonsamt!Blev blöt om baken,fick ont i baken och händerna och gjorde armhävningar på sten(inte kul!:().Återkommer efter en dusch!

 

Av Linn - 26 juli 2012 16:49

Hej!

Filippa har haft en komps större dan som gick nu.Ja de har aft jättekul.Vi gick ner en sväng till ektorp innan.Skönt att komma ut...och det påminner mig att jag måste gå ut med Tyra sen när jag är klar!Men jag har faktiskt gjort min egen smothie.Linn's bärsmothie.Receptet är inte hemligt eller svårt så ni får receptet.Jag gör det med mixer men det finns andra sätt.Glöm inte att mängden betsämmer ni själva,fast jag rekomenderar mängden på glass som står!

Linn's bärsmothie

2-3 vaniljglasskluor

jordgubbar

hallon

blåbär

äppeljuice


1. Plocka fram ingredirenser och redskap.

2. Om du använder frysta jordgubbar tinna dem i micron 1.30 minut ungefär.

3. Lägg ingredienserna i mixern och mixa i en eller en halv minut ungefär.

4. Häll upp i glas och garnera om ni vill!

 

PS.Bilden är på en liknande smothie,inte den som receptet handlar om.

Av Linn - 26 juli 2012 13:07

Har just ätit lite körv!

Mums filibabba!Innan det var jag och pappa i forum och kolla vår mixer.Den var stendöd imorse.Självklart så funkad den perfekt när vi kom till servicen och  prövade den.Haha!Så är det alltid!SEn hade vi reserverat en bok som jag varit ute efter minst ett år.Spökhistorier från den mörka tunneln heter den.Jag har läst hans tidigare böcker med spökhistorier.Olika spökhistorier som binds ihop i anna historia.I like!Men just ni läser jag delfinens sång.En bra bok den med!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards