LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under januari 2012

Av Linn - 15 januari 2012 16:59

Hej!Förlåt att jag inte bloggat så mycket idag.Jag och Tora klev upp tidigt för att kunna se film på datorn och efter det skulle jag till ridningen.Jag hade en dålig ridlektion.Fick Bingo.Efteråt vr både jag och Tora iskalla så vi fick varm choklad när vi kom hem.VI fik pannkakor till lunch!Mums!Nu har jag varit med pappa och syrran och handlt på sickla.Köpte några saker till schelich.En gubbe och ett sadelsett.Här får ni supermånga bilder från igår.Hoppas ni gillar dom!



  Visst är vi fina...

   LINN  

Av Linn - 14 januari 2012 16:49

Idag ska Tora eventuellt sova över hos mig.Jag ska hjälpa henne med hennes blogg.Besök gärna den.Bloggen heter Toralora och adressen är toralora.bloggplatsen.se.Hon blir säkert jätteglad ifall ni besöker hennes blogg!Om vi sover över så tror jag att det blir ett eller flera inlägg till.Hoppas det!Tora ska följa med på ridningen om vi sover över.Hoppas hon tycker jag är fin i de nya glasögonen.Hon blir den första av mina vänner som ser dom.Ha det bra alla smurfar! Här kommer en ägig låt!

LINN  



Av Linn - 14 januari 2012 07:24

Nu får ni ett videoinlägg.Ni får nog skruva upp volymen till högsta för tt höra vad jag säger.Ska blogg senare idag!



 

Av Linn - 13 januari 2012 19:51

Här har ni er bild på de nya glasögonen.Hoppas ni tycker de är fina!  

LINN  

Av Linn - 13 januari 2012 16:19

Jag är så lyckliig!För det första har jag fått min första kommentar.Jippi!Jag är så glad!Tack marelle!Och den andra anledningen jag är så glad är för att jag fått mina glasögon.Eller rättare sagt ska få mina glasögon.Det ska bli så himlahs roligt!Jag hoppas jag ska kunna ta en bild på mig och dom nya glasögonen på webbkameran.Jag har ju lovat er det så länge nu!Ledsen att det tagit sån tid!Det är som sagt dumma synsams fel!Orkar inte skriva mer nu!Trött efter denna extrema dag i skolan!


LINN  

Av Linn - 13 januari 2012 06:31

Här kommer nåra söta hundbilder.De är så söta!!!!!!!!!!!!!!!Man dör!De är nästan overkliga.Kolla in dom!       LINN  

Av Linn - 12 januari 2012 19:20

Idag när jag gick hem från skolan idag var det snöstorm.Usch va det snöa!Ska göra matteläxan senare.Just det kan ite ni kommentera mer.Har inte fått en enda kommentar!Komentera,komentera!Ska kolla i min kompis blogg sen!Jag vill inte skriva blogadressen ifall blogge inte ins.Om de finns så ger jag er den imorgon!Bye!


LINN  

Av Linn - 12 januari 2012 17:21

Idag hade jag det härligt i skolan!Vi har fått veta att vi ska åka slalom med klasse efter sportlovet.Roligt!Jag är visserligen en nybörjare men ändå!Jag älskar slalom!  Nu är det midag bloggar mer sen!


LINN  

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards