LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Linn - 6 april 2012 15:01

Vi hr gjort hemmagjort påskgodis!Det ar jätteroligt!Vi fick rosta mandlar,fårga mandelmass,smälta choklad rulla in mandlar i mandelmassa,doppa i chokld och lägga dom i kylen.Det blev väldigt gott!Ikväll blir det tacos till middag.Moms filibobba!Hejdå!

 

Av Linn - 6 april 2012 12:21

Pappa håller på att göra plättar till mig och David och tortilinis till Filippa och honom själv.Ska gå ut och fota efter lunchen.Behöer en aning frisk luft och så kanske jag få ett par fina bilder.Är vrålhungrig så sk bli gott med lunch.Om det blir några bra ¨så addar jag upp dom.HEJDÅ

Av Linn - 6 april 2012 06:09

Nu börjar påsklovet på riktigt ´kan man säga.Det är första morgonen ledig och det är så skönt att bar kunna slappna av lite.Utre spöregnar det så är perfelta tillfället att blogga lite.Vet inte vad vi gör idag men om det bara regnar så stannar vi nog inomhus.Igår handlade jag och mamma på Forum.Vi gick til Kappahl(min favo affår)och köpte jeans,en riktigt sör blus,en randig tröja som va på REA och en supersnygg flis eller vad man ska kalla den.Är helt kär i den!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards