LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Linn - 9 april 2012 18:50

Familjen kom nyss in från vår skattjakt.Vi hadew ingen påskäggsjakt så vi letade efter små chokladpengar som mamma hade gömt. Jag ovch Filippa hitta 16 medans David hittade 18. Jag åt upp mina först! TYra hoppas att hon ska få smaka men hon få ju inte äta choklad så hon kan ju ge upp! Imorgon r jag och Tyra ensamma precis som på onsdag. På onsdag kväll komer Morfar. Vis ka visa honom Stazione. Hejdå!


                     

Av Linn - 9 april 2012 14:55

Vi fick riktigt fina grejor på Hööks. Tre paket med hinder fast på de tredje saknades delar så det gills inte. En tunnel, två konner, en agiltyring och 4 koner. Jag har tränat stenhårt och tills sist så gick Tyra in i tunneln. Nu är hon superduktig! Det var lätt att få henne att hoppa genom ringen,ja ni läste rätt- hopp genom ringen. Den står på två koner. Slalomen har vi gjort förut oc hoppat med.Sen så spela vi tennis och hopp hopprep, SUPER! Nu ar vi ätit fika med daimkakor och cola. Moms! Nu ska jag leka med min lillasyster.Hej

 

Av Linn - 9 april 2012 10:12

Om en timme öppnar affärerna och då ska vi åka till naturkompaniet och till Hööks. På naturkompaniet ska vi köpa en sån där fjällräven ryggsäck till min lillsyster och på Hööks ska vi köpa agiltygrejor. En tunnel,hinder,agiltyringar och lite mer. Ska bli roligt att använda riktiga grejer istället för sånt som är byggt av kvastar och stenar. Önskar affärerna öppnade tidigare så att vi kunde komm nu istället för jag har inget att göra.

 

Av Linn - 9 april 2012 06:46

De enda jag ska göra under veckán är att träna Tyra. Jag måste få in ligget riktigt bra til på söndag då vi har hundkurs. Längtar till privtlektionen jättemycke! Jag behöver verkligen den för jag har nge vidare sjäkvförtroende just nu och jag behöver hjälp för att bygga upp det. Idag är det en vanlig dag på påsklovet.Vi kanke går ut och hittar på något?

Jag fem år i gammelmormors trädgård,tyvär så dog hon förra året när hon operra sig. Hon var 95 år...


Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards