LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under april 2012

Av Linn - 18 april 2012 06:03

Idag hr vi idrott.Jg sulle ilja ha handboll eftersom vi tävlar på fredag.Srn vet jag inte riktigt.Jag vill att Marika kommer tillaks nu.Saknar henne!Vet faktiskt inte vd jag ska skriva om.Jag ska sitta n stund till vi datan och sen kanske se på TV och klä på mig.

Hej sötisar!

 

Av Linn - 17 april 2012 20:39

Kom hem från kursen nyss!Hade jätteroligt som vanligt. De är näst sista gången och nästa gång så ska vi spåra!Tyra tycker det är ganka roligt. Dessuto testa i att hopp ett hinder idag.TYr var på dåligt humör och hoppa inte så mycke.Aja,vi har första reserv på agiltykursen.Anette sa att Tyra var duktig så vi kunde gå direkt till agilty.De är intagningsprov så nån brukar falla bort och då är de kanske vi som tar den platsen. Hoppas verkligen!

Sov gott alla söta hundar!

 

Av Linn - 17 april 2012 14:11

Sitter och lyssnar på musik. Skulle helst bara sitta ovh lyssna. Musik får en att tänka på saker och ibland att känna sig lite ledsen. Idag hade vi en vikarie vi namn Curt Andreas. Han tyckte om att sjunga så på sista lektiomen sat vi pch sjöng karioke.Alla njöt tills vi fick sjunga imsevimsespindel fem gånger och sen sjunga blinka lilla sjärtna med två verser som ingen kunde. Vi hade så kul!SEn hade vi de vanliga matte,NO,SO och engelska. Ska träna glosor nu!

       

Av Linn - 17 april 2012 06:02

Idag är det tisdag.Skola som vanligt. Idag ska vi ha en vikarie för Marika och så hoppas vi aatt hon kommer imorn.Hostar jättemycke just nu,det är jättejobbigt.Idag är de hundkurs igen. Vi hade bara en dag på oss att träna så vi hr inte komit så långt med klickerträningen än.Hej på er!

 

Av Linn - 16 april 2012 18:35

Jag vet att rubriken inte passar,kom inte på nåt. Simningen är inställd för någon kräktes i lilla bassängen. Poolarna har samma vatten system och vem orkar vänta tills de funkar liksom! Aja,jag är hungrig så det är bara att vänta på att pappa blir klar med maten. Sen måste jag å ut med min älskade TyraMyra.Hejdå!

 

Av Linn - 16 april 2012 15:53

Har haft en toppen dag!Kul att se alla kompisar och så. Hade faktiskt tänk skrva och berätta lite om in äskade vänner idag. Marika var sjuk så vi har inte haft någon matte eller engelska iadg. Imorgon får vi vikarie. Sista lektionen hade vi NO och vi fick städa scenen. Bara vår klass,inte parraellklassen!ORÄTTVIST!!!Älskar min klass,VÄRLDEN BÄSTA! Vi spelar shack och vi spelar handboll! Vi är så grymma! Jämfört med min förra klass så är den här mega,mega,dunder,super,mega,jätte,dunder,super,meg
a bra!Nu ska jag berätta om mina bästa kompisar!


TORA:Tora och jag träffades i början av fyran. Visst bråkar vi då och då men vi är ändå bästisar!Vi går i samma klass och hon är jättesnäll.Utan henne skulle mitt liv nog vara ganska tråkigt.Dötråkigt!Hon är hjälpsam och är allid beredd att hjälpa till ovsett vad de är. En bra kompis!


ELLEN: Ellen träffade jag preis som Tora i början äv fyran. Hon är smart,snäll,intelligent,hjälpsam och en bra kompis. Hon är lite som en pelare i mitt liv. Som håller uppe allting ch håller mig i balans. Vi har så kul tillsammans! Jag minns de gånger då vi pratat med ndres oxh Oskar och vi haft så kul!


LINNEA: Linnea är lite som min tvilligsyster eller tvillinsjäl. Utom att alla blandar ihop oss för att våra namn är så lik så gillar båda hundar och båda rider, Vi träffades i etten även om Linnea då var lite utanför. Hpn är snäll och hll om träffar henne gillar henne. En underbar tjej!


ELSA: Elsa och jg känner varandra från ettan. När vi sluta skolan bytte hon skola men vi träffs då och då. Hon är snygg,snäll,smart och rolig. Hon är en fanastisk vän och jag önskar att vi träffas oftare. Elsa är e snäll kompis som aldrig sviker!


LISA: Lisa och jag har träffats genom att våra lillasystrar är vänner och så innan bodde vi i samma kvarter. Lisa r 11 år och alltså ett år äldre än mig fast de funkar. Vi träffas sällan ,en när i gör det är det super roligt! Lisa och jag har dunderkul ihop och skrattar myke!

 

Lisa och jag...

 

Jag och Tora...

Ellen...

 

Elsa..  

 

Linnea... 

 

Av Linn - 15 april 2012 18:52

Skriver detta inlägget i all hast. Ponnyakuten börjar snart och jag missar inte de frivilligt! Jag åt Carbonara på Stazione. Mums!När mamma lämnat morfar ska vi äta glass och se på mästarnas mästare. Imorgon är de bara att gå tillbaka till skolan. Måste duscha efter ponnyakuten.Hejdå!

Av Linn - 15 april 2012 13:33

Vi kom just hem från klubben med Tyra. Glömde de imorse men idag va det brukshundsklubb. Vi har haft upphittande och mycke följsamhet(gå fot).Tyra badade i lerpöllar på sluetet. Leran droppade från skägget! Vi fick lära oss okm klicker. Vi funderar på att lära Tyra de eftersom det undelättar i agilty och många andra saker. Men vi måste börja klicka in henne,alltså lära henne hur de funkar. Så fort man klickar måste man ge godis. Nu gör mamma lunch och sen hoppas jag vi åker och fixar en klicker till mig. Längtar tills jag får börja!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards