LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under april 2012

Av Linn - 20 april 2012 13:08

Har kommit in från en promenad med Tyra. Jag filmade lite så ni får två videos plus en gammal video. Ska nog göra en Tyravideo på Windows moviemaker sen. Tyra är så söt på videon. Ni får en bildbomb med bara Tyra sen.


 
 
 

Av Linn - 20 april 2012 10:01

Hej! Här är er lilla dvärgschnauser. Jag är hemma med matte. Hon är tydligen sjuk! I vilket fall ska jag gga mig under bordet sen. Jag ve inte men matte säger att jag snarkar jättehögt,är de schyst att säga så?! I vilket fall så är snart kursen klar. Matte hnner inte träna mig dag eftersom hon är så trött.BAJS Nästa månad är de utställning. Är så spännande tycker jag! Alla säger att jag är så fin,både i kroppen och i temparamentet. Jag håller med!:D hej på er!

 

Av Linn - 20 april 2012 06:50

Jag måste va hemma. Jag vet inte om jag har feer men har jätteont i halsen. Äen om jag gått till skolan skulle jag inte fått spela utan bara hejat.Kommer nog blogga lite då och då. Ska äta glass också. Det hjälper ganska mycke. Får ta fram lite täcken och sånt till soffan och lägga mig. Hej,ses sen!


 

Av Linn - 19 april 2012 19:04

Har lite feber. Kommer nog stanna hemma imorn. Om jag varit lite febrig kasnke de skulle gå att krya på sig då fast jag har ju huvudvärk,halsont och feber. Är så trött!Tror jag ska lägga mig i sängen. Läsa eller joba matte kanske?Har inte berättat om min dag än.Marika är tillbaks och vi hade teknik.Vi började dan med matte och musik.De var på musiken jag börja få ont i halsen.Sen hde vi teknik.Har nu målat och ska nog blötta och kanske lima. Sen efter lunch planerade vi vår näst fadring.Engelska I vilket fall hade vi relgion sen. Vi avslutade med schack fast då var ja så dålg att jag inte kunde koncentrera mig.

 

Av Linn - 19 april 2012 16:08

Usch och fy! Mår inge bra alls! Har huvudvärk och lite ont i halsen. Har tagit en isglass för ett tag kunde jag knappt prata utan bara stönade. Är trött och vill helst vila. Har lyckats få i mig en macka. Glassen hjälpte verkligen!Måste ha på mig en flis och två filtar.Oh,nu kom huvudvärken tillbaks!

 

Av Linn - 19 april 2012 06:05

Vet inte vad jag ska skriva om. Idag är det torsdag,längsta dan i skolan.Nea kommer hem till mig idag.Vi ska hoppa agilty. Vi får se om Phoebe kommer.Phoebe är Neas golden. Dom är vänner,Tyra och phoebe. Nea och phoebe är jätteduktiga på agilty.Dom skulle tävlat om phoebe inte löpt.Aj,imorn är de handboll som gäller. Undrar om marika är tillbaka idag?

   

Av Linn - 18 april 2012 18:43

Har gjort massor av läxor, eller matte och engleska. Ska avsluta och sen gå ut med in älskade Tyra. De här blir nog sista inlägget idag.Är trött och orkr inte sitta så mycke vid datorn. Vet inte vad jag ska skriva om. Drömmer jättemycke om en person just nu. Alltså dagdrömmer om vad som SKULLE  kunna hända nån gång. Hejdå!

 

Av Linn - 18 april 2012 14:27

Vi hade två timmars gympa idag. Vi lekte kedjekull och sen träna vi på handbollsskott. Vi spelade match i slutet och de blev lika.Fick inte bollen så ifta men de var roligt.Ute ä de dåligt väder så kan nog inte hoppa agilty.Får träan klicker och lydnad inne.Vi skulle skriva sångerpå engelskan i bordgruperrna. Jag sitter med tre killar(en var sjuk) så det blev världens konstigaste sång."Papperplane blues" handlade om pappersflygplan.Den sög!!!Aannars har vi inte gjort når speciellt.

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards