LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under april 2012

Av Linn - 28 april 2012 07:26

                                                                                                    Nu kommer äntligen bilderna som jag skulle ladda upp. De är typ 80 så ni måste inte kolla på allihop. Nu ska jag och Tora äta frukost och sen måste jga klä på mig och göra ordning mig för ridningen. Efter de ska vi på brukshundsklubb.


Av Linn - 27 april 2012 21:45

Dags att lägga sig! Jag och Tora har haft jättekul. Vi har hoppat studsammata,fotat massor och hoppat agilty med Tyra. Nu är dessutom all polkagrisar sålda utom dom som vår fröken ska köpa av oss. Tora och jag har nu varit ute en kvällprimenad med Tyra. Håller på och laddar upp bilderna. Alla är inte klara så vill inte vissa föräns alla är uppladdade. Godnatt bloggen!

Av Linn - 27 april 2012 16:38

Hei nu sitter jag och Tora och bloggar. Hon kommer bli glad om kikar in en snabbis på: http://torahorses.bloggplatsen.se/

Hennes nya blogg då. Efter de här ska jag göra några tidsinställda kanske. Vi får se om jag möjligtvis hittar sladden till kameran så de kommer lite bilder. Vore ju kul om vi kunde ta lite foton ikväll. Men som sagt besök gärna torasblogg!

Av Linn - 27 april 2012 15:15

Idag ska Tora och jag sova över. Städadagen vard helt okej,eftersom vi städade så längt bort så slapp vi städa skolgården.Skönt Tora och jag ska ut och fota och sen ska vi äta lite mellis och sälja polkagrisar. Bilderna kommer ikväll eller imorn. Vi får se! Vi kommer nog va vakna sent ikväll! Ska bli så roligt! Vi ska nog blogga me. Ses!

 

Av Linn - 27 april 2012 06:43

Idag är de städdag! Vi ska städa duvnäsudden.Alla klasser har fått ett eget område och vi fick som sagt duvnäsudden. Efter de ska vi sjunga sånger och städa vår skolgård. Fast vi får 600 kr till klasskassan för att städa duvnäsudden. Jag måste gå ner i garget och hämta trädgårdhandskar för ,man vill inte plocka skräp utan handskar,det är allt säkert! Nu ska jag äta frukosten klart!

 

Av Linn - 26 april 2012 19:15

Redan 9 polkagrisar sålda. Mamma har köpt fem och mormor tre. Min lillasyster har också köpt en. Jag och mamma har kämpat med Tyras päls nu en stund. Vi satt inne i tvättstugan och TYraa tungar stack ut. Så gulligt! Sen drack hon jättemycke.Imorgon är de städag så jag kommer vara trött när jag kommer hem!

 

Kp!

Av Linn - 26 april 2012 15:27

Ska kanske läsa lite KP nu. Fast först ska jag berätta om min lilla dag. Birgitta(Alexs mamma)kom ytill skolan för att ge oss de polkagrisar vi ska sälja.22 stycken för 20 kr styck. Vif år se hur lång tid de tar men tänker i vilket fall inte börja göraän någon är hemma. Sen har vi pratat om samer. Ok man hade dödat alla samerna skulle inte jag ha funnits för jag  är till liten del same. Sen har vi haft matte och musik. Elle var sjuk så istället för bild så pratde vi om luften.NU MÅSTE JSLUTA!

 

Av Linn - 26 april 2012 06:48

Idag är de torsdag,kanske. De betyder att vi slutar sent. Fast vi har ju masa av mina älsklingämnen. Idag har vi bild,musik,matte,schack och läsförståelse. Undrar vad vi ska göra på bilden?De vet jag nästa gång jag bloggar kan vi hoppas. Glömde säga de men i skolan igår fick man spela MSP(moviestarplanet)!Roligt va! Jag fattar inte vad de har med matte att göra. Nu måste jag sluta. Hejdå!


Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards