LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Linn - 14 juni 2012 20:10

Nu är den nya designen helt,då menar jag helt, klar!

Är gasnka nöjd själv faktikst!Hoppas ni gillar den!Jag är ju som sagt riktigt nöjd med det hela!Nu är jag väl vaken en timme till eller nåt sånt innan jag går och får lite "sleep".Skönt!Synd att det ska regna på Lördag.Lyssnade på nyheterna nyss och det låter ej så roligt.Föredrar sol!

 

Av Linn - 14 juni 2012 15:25

Jag trodde aldrig jag skulle orka med att ställa alla min böcker i färgordining.

Nu har jag gjort det och jag måste säga att det ser fantastiskt snyggt ut.Och hela rummet ser underbart ut.Vi har dessutom ställt mitt skrivbord på ett anat sätt än de förra och det blev väldigt bra.Är riktigt nöjd!

Så här var mitt rum förut,nu står skrivbordet där bokhyllan på fota 1 står...

     


TYra ligger och sover i fotöljen.HOn ser förskräckligt gullig ut!Både hon och jag är ganska trötta efter allt vi gort under eftermiddagen.Jag tror jag ska ta mellis nu och sätta mig i soffan och se på Tv en stund.De vore ganska härligt att slappa en stund.SEn måste jag ju ta en promenad sen innan jag cyklar hem till mamma!

 

Av Linn - 14 juni 2012 12:21

Har just laddat upp ilder från min och Tyras fototrunda.

Idag blev det en slags mystik över vissa bilder.Jag tycker der ser jättemagiskt ut!Sen badade TYra också.Jag tror hon tyckte vr riktigt skönt och hade nog badat en till gång om jag inte satt stop efter det.Om en stund ska jag gå till mamma med Tyra.Då blir det att sortera!

                                                                                                                         

Av Linn - 14 juni 2012 09:37

Här kommer video!

Av Linn - 14 juni 2012 07:54

Good morning!

Idag är de torsdag!Jag är hos pappa nu en stund för de städar hos mig.När jag kommer dit blir de bara för mig att sortera i mitt nya rum.Nu har vi gjort allt utom att fixa spegeln.De fixar nog mamma ikväll eller npågon gång i helgen.Är ganska glad för upptäckte nyss att det kommer gå att videos med webbcameran om man gör det på youtube!Det betyder att ni kommer få en video innan kl.13 idag.De är ju bra!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards