LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Linn - 6 juni 2012 20:30

Idag på kursen skulle vi söka.Jag vet ju att hon inte kan så jag tar de lungnt men när jag släpper hennen så far hon iväg som ett skott och jittar den.Visst så tappa hon den eftrer en bit men de är ju okej,eller?SEn d´gjorde vi mycket.Platsliggning,gå for,stanna kvar,inkallning,inkalling med störning,stanna kavr med störning och cadrilj.Japp som ni hör har vi hunnit med väldigt mycket!Och som vanligt är Tyra fantastisk!



Imorn ska jag på medeltidsmuseet.Flrst gången jag är där.Spännane!Måste tänka ut vad jag ska ha med mig för matsäck.Kanske pannlkakor?De var verkligen länge sen jag hade med mig pannkakor till matsäck men någon gång måste man ju.Nu ska jag ta och ställa ut mjölkglaset och sen ska jag försöka somna in i en härlig sömn!

 


Av Linn - 6 juni 2012 16:01

NU är vi hemma.Vi hae egentligen varit hemma sen kl.14 men jag har varit ute i trädgården och tjänat pengar.Jag har hjälpt mamma röja undan efter en storm vi hade i vintras.En jättestor gren,tjock som en stam har ramlat ner och jag har hjälpt till att fylla 4 säckar och lite till.Mamma harcsagt att om jag följer med till tippen imorn får jag 100 kr!



På sven harrys hade vi jättetrevligt.De fanns riktigt fina målningar och dev ett jättefint hus.Utanpå att de dekorat med samma mässing som finns på tio kronnan.Ganska coolt va?!Denn guiddade turen var jag lite för stor för.Den leddes faktiskt av Sven harry själv som har donerat museet och sin konstsamling.Han är en miljonär eftersom huset kostat typ 140 miljoner.Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem och så grillar vi och efter de så åker hela familjen på hundkurs!

   

Av Linn - 6 juni 2012 09:27

Är med på veckans blogg på den är roliga lilla bloggen:http://bellcar.bloggplatsen.se/ 

Besök gärna bloggen med hästen som bloggar!



Idag ska vi alltså till Sven harrys konstmuseum.Ska bli jätteroligt.Mamma har varit där så nu ska vi gå på en familjevisning.Jag sitter i bvilket fall fortfarande med pjyamas så de är väl ett tag tills vi åker iväg till city.Innan vi åker måste jag ändå gå ut med Tyra.Kommer blogga när jag kommit hem eller så.Men jag vet inte när jag kommer hem så...HEJDÅ!

Bjuder på en ful bild!

 



Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards