LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Linn - 18 juni 2012 16:29

Träffade Elsa när jag var ute på promenad med Tyra tidigare.

Hon skulle till sin mamma och hämta några saker.Vi ska försöka träffas på onsdag eller något sånt!De är alltid roligt att träffa henne eller det är nästan alltid roligt att träffa nån man känner.Sen tänkte jag berätta vad som hände i förmiddags när jag var ute med TYra.Vi såg ett lite rådjurskid med sin mamma på vår tomt.Det var så gulligt även om de sprang när jag kom ytill baksidan men det kunde jag nog räknat ut!Det var allt jag ville säga.Nu ska jag sitta vid datan eller se på TV!

 

Är lite spänd när jag ska sova i mitt "nya" rum för första gången!  

Av Linn - 18 juni 2012 12:55

Har ätit lite lunch.

Det var någon sorts pasta bolongse med mozzarella och färsk pasta.Det var den godaste färdiglagade mat jag någon sin ätit.Tyra är jättegullig!Honj ligger och sover medand hennes svans viftar fram och tillbaka.Jag älskar henne!I vilket fall tog jag lite bilder.Sitter inne och ser på film.Ute ser det ut som det kan börja regna när som helst!Ser på björn brödr 2.Gillar den filmen!Det var längesen jag såg den.Den börjar närma sig slutet nu!Här får ni lite bilder!

           

Av Linn - 18 juni 2012 07:33

Godmorron på er!

Idag är det måndag och en ny vecka har börjat.Det ser helt okej ute så jag vet inte vad jag ska göra.Nu när jag är hos mamma behöver jag ju inte gå nånstans vid fem så det blie nog mer bekvämt.Dessutom får jag bättre lunch för mamma köpt sånna häär färdiga matpotrioner.Ja,men jag vet inte vad jag ska säga mer!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards