LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Linn - 11 augusti 2012 19:20

Snart ska vi se på Sune-film och göra fruktsallad.Förlåt att jag inte bloggat så mycket idag.Har inte orkat.Vi har i vilket fall varit nere vid bastusjön och badat.Så skönt!!!Mamma och Filippa är nere och köper frukt och godis till barnen.Idag blir det myskväll!MYS!!!Bloggar nog inte mer idag,godnatt!

 

Av Linn - 11 augusti 2012 13:06

Idag fick jag tjocka Bell.

Haha,alla hästarna är tjocka och på det flesta är det omöjligt att få på sadelgjorden men det gick!Idag red vi alltså ut.Härligt!Det var en broms som gillade Bells rumpa och så skulle hon äta gräss men det gick ju som sagt superbra!PÅ slutet galoppera vi i ridhuset fast Bell var jättetrött så det var svårt att få henne i galopp.Haha,latis!!!!Och i boxen blev jag nerspottad.Hon hade ätit havre så jag blev nedspottad med havre och Bell saliv.Har lagt min tröja i tvätten,full med spott!!!

 

Av Linn - 11 augusti 2012 06:46

Idag blir det ridning.

Igår så kollade mamm på schemat och så såg hon det så idag lir det att dra ut till värmdö.Dert ska bli superroligt att rida!Har längtat ganska mycket i sommar. Nu har jag nya ridbyxor men chapsen får jag ju inte på.Får väl rida utan,baraidag tills vi hittat nya.Undrar om rid ningen krokar med mitt simläger nästa lördag.Jag tror det för det är inte så stor chans att lägret börjar ett!

 


Igår såg vi inte på sällskapsresan,vi såg på SOS istället.Lika roilig den tycker jag.Idag vet jag ite vad det bliur.Vågar inte såga om det blir den ofrivillige golfaren eller Sälskapsresan.Några förslag?

 


Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards