LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Linn - 12 augusti 2012 19:59

             

Av Linn - 12 augusti 2012 15:53

Det blev några loppisfynd för mig också.Fem böcker.Först vare vi ett stånd och köpte tre för tio och sen på ett annat då vi fick ytterligare två till för 10 kr.Min syster köpte också lite grejer och min lillebror gjorde så att säga dagens fynd.En påse med Barbie/Bratz för 30 kr.Ganska bra pris för det var inte någon liten påse direkt.För mormo gick det också ganska bra tycker jag.Hon sålde en ganska stor del av det hon tog med!Nu ska jag sätta mig ner och läsa.Inte i det nya,det ska jag spara till nästa vecka.Då är jag ju ledig och lär behöva nåt att göra!

           

Av Linn - 12 augusti 2012 10:19

Idag ska vi åka på backluckeloppis på siggesta.Min mormor säljer sina grejer plus våra men vi sk hjälpa till lite grann nu.Vi åker nog ditt snart,själva loppisen börjar kl.11 så då kanske vi åker ditt.Det kan ju va roligt att kolla omkring lite grann dessutom.Det största vi säljer är en cykel.Sen säljer vi många av mina gamla böcker som jag inte använder.Det var ett tag sen jag plocka undan dem men vi har inte varit på loppis sen den dan.Vi är nog där ett tag och sen åker vi kanske hem,jag vet inte riktigt.I vilket fall hejdå!

 

Mer bilder?Följ mig på instagram!Jag heter LillaLinnsBlogg!

:)

Av Linn - 12 augusti 2012 07:03

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra.

Vi kanske gör sightseeingen som vi inte hann i fredags.Vi får se.Igår hittade vi inte sunes sommar så vi fick gå utan film.Vi startade se ensam hemma men ingen uppskattade den så mycket.I vilket fall ska jag springa på morgonen men först ska jag läsa.Fortsätter läsa mammas böcker och läser nu en gammal hästbokserie som heter Silver hingsten.

Nån som känner till den?

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards