LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn - 11 augusti 2012 06:46

Idag blir det ridning.

Igår så kollade mamm på schemat och så såg hon det så idag lir det att dra ut till värmdö.Dert ska bli superroligt att rida!Har längtat ganska mycket i sommar. Nu har jag nya ridbyxor men chapsen får jag ju inte på.Får väl rida utan,baraidag tills vi hittat nya.Undrar om rid ningen krokar med mitt simläger nästa lördag.Jag tror det för det är inte så stor chans att lägret börjar ett!

 


Igår såg vi inte på sällskapsresan,vi såg på SOS istället.Lika roilig den tycker jag.Idag vet jag ite vad det bliur.Vågar inte såga om det blir den ofrivillige golfaren eller Sälskapsresan.Några förslag?

 


Av Linn - 10 augusti 2012 17:57

Vi hade så kul på ingarö!

Det var riktigt molnihgt och kallt i början men på slutet var det riktigt fint!Efter första doppet var jag och Filippa helt iskalla.Vi hackade tänder och jkag kände knappt mina tår!Men vi hade kul.Efter det dooppet åt vi pankakor.Det var gott med något varmt då.Lite senare badade vi igenb men då var det inte lika kallt,tur det!!!SEn när vi åkte hem åkte vi till plantagen och köåpte blommor till våra rum.Ska nog ta bild och visa hur fint det kan bli med lite grönt sen!Nu får ni nöja er med det här!

   

Av Linn - 10 augusti 2012 16:15

Tack så mycket för den snälla kommnetaren!

 

Av Linn - 10 augusti 2012 10:29

Ute skinner solen så istället för att åka sightseeing så ska vi åka och bada.Ska bli roligt,det här kan ju bli sista soldagfarna i sommar och det vill jag inte!Imorn kan vi åka på sightseeing,det funkar lika bra tycker jag.Ja,vi gör pannkakor nu och packar våra grejer så vi kan komma iväg snart!

 


Igår kväll såg vi på sällskapsresan 2.Gud va vi skratta!Den var verkligen bra tycker jag!Vi var uppe till Halv elva och därför vakna jag åka imorse.Sen var jag ju ute och sprang!

 

Av Linn - 9 augusti 2012 17:45

Nu ska jag berätta lite om poolen.

Poolen familjen hade var en likadan som vi ska ha,lika lång,lika bred och lika djup.Vi ska en trappa ner,det kallas romersk trappa men det låter ju så lyxigt om amn säger så!Pool är en typisk lyxsak.Många har pool men det ses fortafarand som lite lyxigare.I vilket fall så sa de att foplkpool var riktigt bra.Dessutom har vi sparat typ 20 000kr då vi fick veta att en städrobot är typ väldigt onödigt!Tur för oss!I vilket fall,snart midag.Mamma grillar(i regnet)!Hon orkade inte strunta i det!

 

Av Linn - 9 augusti 2012 17:15

Visst jag låter som en robot,men jag gör inte om den!

Här är videon,som gick atrt ladda upp den här gången!

Av Linn - 9 augusti 2012 12:51

det va med sightseeing!!!
Bussen hade inget tak så det var riktigt skönt med en kavaj. Vi ska göra om det här en annan gång när vi har mer tid på oss så vi kan stanna och fika och sånt. Det är ju så att vi ska kolla på poolen också. Nu ska vi bara åka förbi McDonalds och köpa hem lite mat. Jag bloggar mer efter poolbesöket!

Av Linn - 9 augusti 2012 08:59

Idag ska vi kanske åka på sightseeing.

Vi har ju aldrig varit på det i vår hemstad.Det blir kul men vi kanske ställer in om vädret blir för hemskt.Våt städerska är dessutom sjuk,hon skulle städat idag men så blev det inte.Vi får en annan imorn.Och just det.Videon jag gjorde igår går inte att ladda upp på youtube.Ska göra en till idag.SEn vid två idag ska vi kolla på en pool som en familj har byggt.Det är en sån vi ska bygga och vi vill se hur den ser ut!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards