LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn - 25 augusti 2012 09:47

Av Linn - 25 augusti 2012 08:29

Idag åker jag med Olivia till ridinigen.Ska bli superkul,missade förra gången så det ska bli skönt att sätta sig på hästryggen igen.Min lillasyster ska ha fotbollsmatch,det är därför pappa inte kan åka med mig och och mamma ska på agiltykurs med Tyra.Detta är ett snabbt inlägg,hejdå!!

 

Av Linn - 24 augusti 2012 17:47

Har lekt med Tilde,följde med henne efter skolan,det var kul!

I skolan har vi haft det bra.Musik,grammatik,klassråd och lite sånt där.Grammatiken var jätterolig,vi har Pia i det.Lite konstigt att vi har svenska med Lotta me grammatik med Pia men det är kul.Ví har också haft SO med Christopher.Kul!Snart kommer pappa med mat och så!Hej,hej!

 


Av Linn - 24 augusti 2012 06:59

Idag försov jag mig!  

Nu äter jag lite frukost och sen får jag kasta mig in i duschen!Hinner inte blogga så mycket eftersom jag inte vill bli så sen.Puss!  

Av Linn - 23 augusti 2012 19:56

  GODNATT!

Ska sätta mig framför TVn snart så skulle bara säga det.Sov så söt älsklingar!


Av Linn - 23 augusti 2012 17:17

Idag har jag lekt med Nea,kanske förklarar varför min uppdatering varit bajs idag!  

Men nu har våra lektioner börjat på riktigt idag har jag haft NO,matte,svenska och engelska.Har haft jättekul.Nu regnar det jättemycket.Fick springa för att inte bli våt.Nu är det dags för middelimidag.Liten bild!

 

Av Linn - 23 augusti 2012 06:50

Har blivit så snuvig nu!  

Är allergisk mot gråpollen,det är nog därför.Idag börjar våra lektioner på riktigt,hurra!  Men tyvär får vi inga läxor,aw!  Men iaf ska det bli superkul.Ska snart gå och duscha och klå på mig,hej svejs!  

 


Av Linn - 22 augusti 2012 21:15

Kursen gick jättebra!  

Tyra var så duktig så!Hon var lite trög i början men sen förstod hon va vi skullr göra.Vi värmde upp och så och sen satte vi igång.Vi hoppade hinder och gjorde tunnlar idag.Synd att jag missar nästa gång!  Iaf,nu är jag ganska tröttellitröt.Rgebnet vräkte ner där ute så nu är jag och Tyra alldeles genomblöta.  Hoppas ni inte är lika blö´ta som vi är!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards