LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn - 15 augusti 2012 18:25

Nu har Nea åkt!

Synd men vi har pratat och kanske blir det en gång till imorn.Snart kommer Tyra .Lovar,och då menar jag det att ni ska få bilod på henne och om inte finns det säkert på instagram.Som vanligt.I vilket fall så vet jag inte vad jag sks skriva om.Jag och Nea vi har liksom pratat,vi är grymma på det!Sen har vi lekt och spelat på datorerna och haft isbitskul.Vår egna ide såklart!Vi tog superstora isbitar och sen ja,vi lekte med isen helt enkel!

Isbitskul?

   

Av Linn - 15 augusti 2012 11:19

Aw,aw vad jag är hungrig!  

Snart kommer Nea hit efter lunch.Tycker det är synd att hon ska få äta mickrad mat då hon kan få riktig hemma.Åh,lunch,bara ordet får mig att dregla!Mamma kommer snart och hämtar TYra myra.Hon ska trimma sig inne i stan som vanligt.Ville bara uppdatera för när jag har kompis här så blir de ju inte så mycket uppdatering.Men i vilket fall här får ni söta bilder på mig och Tyra.So sweet!  

     

Jag påminner er hela tiden men glöm inte att följa mig på instagram för ännu mer bilder!!!Namnet är Lillalinnsblogg.

Av Linn - 15 augusti 2012 08:16

ME!!!!!!

En ny dag.Ska ringa Nea senare.Vill hinna träffas inna simlägret för efter simlägret börjar vi ju skolan.Har ni nånsin varit på något så intesivt som det här.Lördag och söndag 9.30 till 18.00,måndag och tisdag 8.15 till 18.30.Jag nhar inte varit på sådant läger förut.Blir mycket matsäck om jag ska orka med hela de där dagarna.Ska bli kul ändå.Då slipper jag tänka på att sommarlovet snart är slut.Jag blogar sen när jag vet vad det blir av mig!

       

Av Linn - 14 augusti 2012 17:49

Aw,aw har så tråkigt!

Resten av familjen(utom Tyra då!)är på Filippas fotbollsträning.Är så trött och har så tråkigt!Men träningen är slut om 9 minuter så jag är inte ensam hemma mycket länge till.Tur det!Har varit en dag ensam och är nu ganska trött.Längtar tills jag får gå och lägga mig!Jag är koko,klockan är ju bara sex,tre timmar kvar!!!Bara att stå ut!

 

Av Linn - 14 augusti 2012 14:19

Asså en sak är ganska jobbig just nu.

Lillmatte ska in med handen i min bak och känna.Hallå här,jag finns faktikst också! Och dessutom har honkammat mig idag.Om jag nu ska va sjuk kan ni väl försöka va typ lite schyssta mot mig...och inte peta mig i baken!Lillmatte säger om och om igen att hon är så orolig för mig.Varför då?Och varje gång hon käner på min bak och känner att det inte kommer något och genomskinligt blod så blir hon så lättad.Konstigt?!Dessutom ringer hon typ matte hela tiden och pratar om mig.Och vet ni,jag har hört aytt jahg ska till vetrinären på torsdag och ta nåt blodprov.Hoppas jag får bra betyg,helst VG eller MVG.Eller jag ändra mig,helst MVG.


Kram från den lilla svart dvärgschnauzern!

 

Sköna kuddar,ser ut och känns precis som lillamattes ben!

Av Linn - 14 augusti 2012 12:41

Hej på er!

Har just ätit lite lunch.Hatr blivit mcyket att ta hand om älsklingen nu på förmiddan men det är inte så uppsakttat som ni tror,haha!Först tränade jag ju henne och det har hon ju inbga problem med.Hon får ju godis!Måste hålla koll på hennes bak så det int kommer flytningar.So jag sa imorse/igår så är Tyra sjuk.SEn var dte ju det att jag kammade igenom henne så jag skulle se om honhade några fästingar.Det gillar hon inte!Men det gick bra.Jobbigast är att kamma skägget som ändå alltid blir smutsigast.Ja,nu ska jag ta en promenad med henne!Hej då länge sötnosar!

Glöm inte följa mig på instagram;LillaLinnsBlogg heter jag!

 

Haha,denna damen kan vi väll kalla;Madam Cocco!

Av Linn - 14 augusti 2012 07:53

Nu på morgonen har jag sprungit.Köpte lite dyrare(1500 kr)joggingskor igår.Fick testa på löpband och allt det där och ganska snabbt(som det blir när man gör så)så hittade vi ett patsupersnygga Nike.Hoppas att det ska bli bättre för har haft så mycket ont i bena den senaste tiden p.g.a att jag sprungit i Sneakers.Idag ser vädret sämre ut så tror nbog inte det blir så mycket bad direkt men TYra och jag ska träna ändå. När jag pratar om TYra så ska TYra till vetrinären på Torsdag!   Vi ska ta blodprov för att se om Tyra har borelia!Hon har varit jätteslöl och nu tror mamma att det är borelia.Som alla hundar har hon haft mycket fästingar så det är inre konstigt.Men nu måste jag va på mitt vakt för hon kan dessotom få livmoderinflammation nu på slutet av löpet.Som om det inte räckte med att hon kanske har borelia!Ja nu ska jag sluta!Hejdå!

 

 

Av Linn - 13 augusti 2012 14:55

Cykla faktiskt ner till Bastusjön nu för en stund sen.Tyckte jag behövde komma ut lite grann.Jag agiltytränade TYra imorse och det gick ju såklart bra.Hon var faktiskt lite trög i början om jag ska va ärlig men denna vecka ska det bli slut på semester för all små hundar.TYra ska komma igång ordenltigt till agiltykursen den 22(dan jag börjar skolan).Men dte var ju härligt att få bada.Tog med mig lite mellis också.Nu ha min allergi dessutom satt igång.Jag har på våren också men jag är allergisk i Augusti då med.Är nån växt som blommar då.

   

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards