LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn - 6 augusti 2012 21:11

Idag har syskonen plockat blåbär. Nu har vi gjort blåbärs muffins och imorn blir de ännu mer kakor! Här är muffinsarna!

Av Linn - 6 augusti 2012 19:59

startade vi med att sätta oss i väntrummet.Eter ett tag kom en läkare och hjälpte oss.Han undersökte det och sen gick vi till operationsrummet.Vi slapp operara men det var bättre ljus.Där undersökte han ytterligare och kände lite.Vi kom fram till att vi skulle behöva göra ett snitt med en skallpell.Så jaj fick lägga mig på mage och sen fick jag lite bedövning i örsnibben.Sen låg jag där och blunda medans soktorn jobbade.Det tog inte länge innan den var ute.Doktorn var nog nervös,han var ju kille en tjej skulle ju ha håll i öronen och veta om hur det såg ut och sp.Alla var nog lättade när allt var klart!Allt gick bra,HURRA!

Om jag inte sa det var det ju pluppen påörhänget som växt in i mitt öra!

Om två dagar e det klart och om en vecka så kan(kanske)jag stoppa i örhängena igen!

Av Linn - 6 augusti 2012 16:23

Är med Nea.

Nu sitter vi vid datan så jag passar på agtt blogga lite snabbt.Först var vi hos Nea.Vi åkte ditt efter sjukhus besöket.Vet ni,jag skriver om det i ett annat inlägg,orkar inte skriva om det just nu.Iaf,jag och Nea har haft superkul.Vi lekte med playmobil,prata,vi hade hur mycket som helst att prata om,vi har inte setts på en månad!Ja,sen gjorde vi en rolig video.Vet nån hur man klipper i videos.Eller nån stans man kan göra det?Vore riktigt hjälpsamt om ni ville!Ni får en länkning om det funkar!;)

I vilket fall så slutar jag nu,återkommer snart!!!

 

Arkivbild från Juni!

Av Linn - 6 augusti 2012 07:54

Idag är det måndag!

Lite senare idag ska jag ringa Nea men först ska jag äta frukost och vakna ordentligt.Måste dessutom åka in till vårdcentralen nu så fort de öppnar.Det har hänt en liten sak,inget riktigt iaf.Hoppas ni har en bra morgon,har inget mer att skriva om,så ses!

 

Av Linn - 5 augusti 2012 21:59

  Godnatt bloggen,sov sött!

   

Av Linn - 5 augusti 2012 18:16

Ja,vi har vart hemma ett tag.

Först gick jag hem med Tyra och sen blev det ett telefonsamtal med Nea.Nu har jag tid iaf. Vi hade faktiskt ganska kul. I början blev vi mest presenterade men sen blev det lunch. Vi försökte bada också fat det var fel ställe. Det var mycket alger och inge bra trappa.Synd,vädret var fint.:(

SEn blev en riktig god tårta och lite prat. Filippa hitta ett par kompisar också.Det fanns många att prata med men vi kom iväg till slut.Snart blir det thaimat!

Huset vi var i!

 

Av Linn - 5 augusti 2012 12:37

Om fem minuter åker vi.

Det blir en stunds bilresa ut till Tynningö. Där blir det ju ett kalas och senvet jag inte,kanske en eller två timmar stannar vi. Har ingen aning om jag kommer kunna uppdatera men räkna inte med så mycket. Ja,hejdå detta var ju bara en väldigt snabbt uppdatering!


Av Linn - 5 augusti 2012 07:35

Åh vad jag var trött när jag kom hem igår. Vi hbade suttit i bilen i evigheter. När vi var framme så cyklade jag och min lillebror till mamma. Detta är deras sista lediga vecka. Jag får som vanligt va hemma med Tyra när de är på förskolan och fritids. Det ät alltid supermysigt!Idag ska vi på kalas. Som jag säkert sagt fyller farmors bror 70 år. Ja,då får vi träffa kusiner,sysslingar och förhoppningvis lite pysslingar!XD

Ja,nu ska jag njuta av att va hemma och läsa i mitt rum,jag har saknat dig rummet!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards