LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Linn - 1 februari 2012 15:34

Idag hade vi dubbelpass i idrott,mitt favo ämne!  Kul,faktiskt!I vilket fall klaradew jag att göra volt på stången.Hurra!Nea klarade också det,heja bästisarna!  Ramlade när jag hängde i ringaran men det fixade sig,fick hjälp av Annika nästa gång.Och när jag ändå bloggar vill jag påminna er om min tävling,var med det är ju lätt som en plätt hur ni ni.I vilket fall så är jag glad att niläser min blogg.Puss på er!  Tyra leker med sin boll nu,hon är bedårande.  Bjuder på grymt söta bilder nu,njut av att kolla på de bedårande djuren.Och figurer.KP kom igår.Hurra,hurra(igen)!Så glad att KP finns,love u guys that do it for me and all girls and boys that love it!Ska logga in på KPW,snart.Hai alla babianer!   

                                                                                                                    PS.Blev lite repis men vem bryr sig!


Av Linn - 1 februari 2012 07:34

Ja,sovmorgon!Som jag sa igår har vi sovmorgon till 9.Härligt kan blogga lite mer än vanligt alltså.Tyra sitter mellan mina ben just nu.Så mysigt!Hon tycker no att det är härligt med sällskap 35 minuter mer än vanligt.Jag bor så långt ifrån skolan när jag bor hos mamma så jag måste gå 20 över 8 idag.Jag är bara glad att jag får mysa med Tyra lite längre än vanligt.Första tävlingsbidraget inne nu.Trevligt!Jag vet inte när jag väljer vinnaren,men när jag tycker det är dgas så blir det.Ha det bra!

   

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards