LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Linn - 16 februari 2012 17:05

Det jag menar med min lite roliga rubrik är att det hände mig en rolig sak imorse. När jag var ute med Tyra imorse så hade vi kommit en bit. Då hörde jag en hund skälla och sen kom en brun,lurvig toypudel springande mot mig och Tyra.jag är inte rädd för hundar men jag blev faktiskt lite skraj!Jag trodde ju att hundens ägare skulle ropa men inget hände ju så hunden kom fram och hälsa på Tyra. jag trodde ju fortfarande att någon skulle ropa på hunden så jag lät dem hälsa för jag hade ju inget val men när hundarna blev lite väl agressiva motb varandra(rättare sagt mot Tyra) så blev jag rödd och tog TYra som första ide. Eftersom jag trodde att hunden skulle gå om vi gick så gick jag men självklart följde hunden med  mig. Hjälp vad skraj jag blev! Jag fick panik! Varför ropar ingen på hunden!Hallå hur oansvarig kan man va! Till slut hade jag inge val ich fick gå tillbaks där det var någon som letade efter busungen. Ja,tyvär är mitt långa ilägg inte klart än så ni får stå ut. Jag måste beräta om fadringen. När vi är med våara faderbarn. Jag och Affe var tillsammans(PARTNERS!missföstå inte).Ett av våra tre tjejer var sjuka så vi fick varsitt och ett tag bytte vi fast Affe vile tillbaks efter en stund. Vi hjälpte dom skriva fablar. Först vissade vi våra som vi skrivit. Det var faktiskt jätteroligt. Om ni undrar varför det tar sån tid när jag gör inlägg så är det så av en dum andledning.Fast det är ju så att ni inte ser det så jag kan säga att det är så och det är inte bara för att jag skriver mycke.JI det är för att om jag ser en bra blogg så måste(MÅSTE)jag kolla in den och då tar det en halvtimme längre.Och nu är inlägget slut!Skönt va!Ha det nice!

 

Av Linn - 16 februari 2012 15:35

Orkar inte blogga mer!Jag vet att jag blogga dåligt igår och blir såp idag med men det är för att jag är sssssssssssåååååååååååå tttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrööööööööööööööööö
ttttttttttttttt.Respektera det och njut av de inlägg jag gör.Ha det bra!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards