LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under februari 2012

Av Linn - 20 februari 2012 20:21

   Dålig statestik idag.Hoppas på bättre imorgon.Har bloggat dåligt idag.Ledsen för det. Simningen gick bra.Var vrålhungrig eferåt-.Åt bara ett äppl och en bar som jag tagit med mig. Åt modag typ åtta.Det är ganska sent. Det roligasten på simningen var att våra läarare tog tid när i simmade. Vi får veta hur snabbt det gick sista gången. I MAJ!Det är länge att vänta!:(Hinner inte blogg å mycket. Måste hinna borsta tänder och så. Ege ntligen vill jag blogga mer men jag hinner som sagt inte. Imorgon har ag utvecklingssamtal mem  jag kommer hinna blogga ändå. Ska hem till Tyra först. Så är det alltid. God natt alla söta grisar som läser bloggen. Love u guys!



Av Linn - 20 februari 2012 15:46

Hei!Nu har i en maskot.En lite gris som heter Cecce.Hopps ni gillar henne.Idag redovisa jag min forskining om Malin Brayrd i skolan.Det gick bra.Tora har insperrerats och forskar nu om John Whiaker.Kan faktiskt inte utala det.I vilket fall hr det varit normlat. Har inet haft Marika idag för vi har haft Lotta hel dan. Fast ingett undntag för simningen. Asså jg vet att det låter som att jag inte gillar simningen men det göt jag. Det är alltid jbbigt innn men i vattnet så ör det jätteroligt. Hoppas jag är ända tjejn. Det blir ännu roligare då!Kan inte blogg mer.Bloggar mer sen.Tjao

         

Av Linn - 19 februari 2012 16:39

Idag blir det pizza!Hurra!Jag ska självklart se på ponnyakuten.Det är det bästa programmet i världen!Vi har varit och åkt längdskidor på Hellasgården.Vi åkte på skrisdskobanana.Det är lättast att åka där.Vi hade jätteskoj fast mina strumpor var DYNGsura när vi kom hem.Vi hade åkt i vatten som låg på¨isen.Det har ju börjat töa hos oss nu.Det är jättetrålkigt.Våra snögubbar har redan ramlat!:(Men vi hade jättetrevligt.Tyra va med och när vi stannade fölr bullar.Hon darrrade jättemycket.Syackars henne.Vi fick värma henne i vår famn.Har tränat lite med Tyra ida.Gjporde lite konster. Är så duktig.Ska visa video nån gång.Tjao

           

Av Linn - 19 februari 2012 08:47

Snart är det frukost.Mamma ska  bara vakna först.Och ingrn vet hur lång tid det kan ta!Hihi!Vi ska typ äta jättegod frukost om jag inte tar fel.Orkar inte blogga mer.Tja

 

Av Linn - 19 februari 2012 07:22

Hej alla bloggläsare.Vad tyckte ni om MOlly SAnden igår.Jag tyckte hon var lungt bäst!Blev faktislkt lite förvånad över att mirakel gick vidare.Och tack alla som läste bloggen igår. Det var 9 som kollade.9!Asså jag har haft max 20 så det här är jättebra.Kan inte göra såna där bilder sär du ser så ni får nöja er med att läsa.Är det okej.Kan inte blogga mer.Tja

         

Av Linn - 18 februari 2012 19:31

Ska snart se på melodifestivalen.Vi åt jättegod lax till midag och sen fick vi glass.Vi ska äta popcorn sen.Tyra ligger bredvid mig nu och sover.Hon är verkligen trött!Blir ett snabbt inlägg.Har trots alt bloggat mycke idag.Tjao

   

Av Linn - 18 februari 2012 14:54

Vi har varit ute.Ladda äntligen upp veckans bilder.Ni får inte alla men dom från idag ska ni självklart få.Vi byggde snögubbar.Dom blev kanske inte s bra men är det meningen egentligen?I vilket fall åkte vi lite skidor också.Man måste ju passa på liksom!I vilket fall så är mamma på forum.I vilöket fall kan jag inte blogga mer nu.Bloggar ikväll me.Hej

                   

Av Linn - 18 februari 2012 12:12

Vi hade faktiskt teori idag.Marianne delade upp oss ipar och jag hamnade med Olivia.Ja!Vi gick igenom olika hindersorter.Oxer,trippelbar,sax,kryss och rättuppstående.Vi fick bygga hindererna med små saker som Marianne hade.Jag och Olivia byggde en JÄTTEhög trippelbar.Sen sa vi att jag skulle hoppa hindret med Benji!Hihi!Jag var den ända som ville ha Benji och Ruffe så nån av dom får jag.Hurra!Kan inte blogga mer nu.Snart lunch.Och juste,tog inga bilder,ledsen!

   

PS.Jag vet att jag haft bilden på Benji förut men har inga nya,tyvär!

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards